دکتر علی اصغر محکی مدیرمسئول روزنامه همشهری و عضو کمیته علمی چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک که به مناسبت آغاز فعالیتهای اجرایی و علمی این همایش سخن میگفت، با تأکید بر توانمندی روابط عمومی الکترونیک در پاسخ به نیازهای سازمانها و مردم گفت: سازمانهای پیشرو نمیتوانند با اتکای صرف به نظامات سنتی، پاسخگوی نیازهای متنوع مردم باشند.
مردم از سازمانها توقع ارائه خدمات ارزان، سریع و گسترده را دارند و مزیت فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی، برآوردن این توقع است.
او افزود: امکانات و شبکه گسترده ارتباطات و اطلاعات این فرصت را برای روابط عمومیها ایجاد کرده است تا ضمن ارتقای کیفیت ارتباطاتشان با مردم، خدمات و برنامههای سازمانی را بسیار ارزانتر، سریعتر و گستردهتر از قبل تشریح کرده و به بازسازی نحوه تعامل با مشتریان شان بپردازند.
مدیر عامل مؤسسه همشهری به نقش تعیینکننده مدیران ارشد سازمانها برای گذر از روابط عمومی سنتی به سوی استقرار روابط عمومی الکترونیک اشاره و عنوان کرد: مدیران هوشمند، فرصت آموزش مستمر و ارتقای نیروهای خود را از دست نمیدهند.