استاندار البرز گفت: باید تکمیل طرح های قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج در اولویت برنامه‌های شهرداری کرج باشد.

مترو تبریز

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت طرح های عمرانی شهرداری کرج که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: اکنون بار سنگین ترافیک ورودی استان و همچنین تراکم ترددهای درون شهری، نیاز کلانشهر کرج به راه اندازی قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج را محسوس‌تر کرده است.

او گفت: شورای اسلامی و شهرداری کرج باید تکمیل این دو طرح را در اولویت امور خود قرار دهند. طبق صورت جلسات و مصوباتی که بواسطه بازدید های مستمر داشتیم، باید روند امور طبق زمانبندی تعیین شده، دنبال شود.

عبداللهی افزود: از نظارت بر طرح‌ها لحظه‌ای غافل نمی‌شویم چراکه مطالبه مردم است و بخش قابل توجهی از کیفیت و آسایش زندگی مردم را تامین می کند.

عبداللهی با تاکید بر لزوم رایزنی های ملی و جلب توجه وزارتخانه های مربوطه بر پیشبرد طرح ها، گفت: اکنون دولت با اشراف به اهمیت استان البرز در جوار پایتخت، نگاه ویژه ای به برنامه های استان دارد بنابراین باید از این فرصت نهایت بهره را داشته باشیم.

او همچنین از شهرداری کرج خواست که منابع مالی را طبق زمانبندی، به طرح ها تزریق کند و در این راستا فرصت‌های سرمایه گذاری در کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج به متقاضیان معرفی شود و از توان بخش خصوصی برای تسریع در کار، استفاده شود.

کد خبر 711928
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha