یکی از مخاطبان در رابطه با اتفاقات عجیب در ارائه یکی از خدمات بانک آینده توضیحاتی را در اختیار همشهری آنلاین قرار داده است.

صندوق امانات

به گزارش همشهری آنلاین، برای آگاهی سایر مخاطبان و رفع نقص این توضیحات عینا منتشر می شود:

روز پنجشنبه قبل برای دریافت صندوق امانات به شعبه سهروردی جنوبی که در آن حساب فعال قرض الحسنه و بلند مدت دارم مراجعه کردم و متصدی مربوطه اعلام کرد برای دریافت صندوق باید به دو شعبه الهیه و آرژانتین مراجعه کرد، بلافاصله به شعبه آرژانتین رفته و در آنجا رئیس شعبه بیان کرد برای دریافت صندوق نیاز به حساب قرض الحسنه است و چون شما یک حساب در شعبه دیگر دارید باید از آنجا برای ما معرفی نامه بیاورید.

با این پاسخ مجددا به شعبه سهروردی جنوبی رفتم و این بار خانم رئیس شعبه پاسخ داد امکان صدور معرفی نامه ندارد و فقط برای مشتریان با سپرده دو میلیارد تومان به بالا معرفی نامه صادر می کند، در حالی که برای دریافت صندوق در بانک آینده صرفا بلوکه شدن یک سپرده ۱۵ میلیون تومانی به مشتریان اعلام می شود. 

بعد از تکرار چندباره موضوع که اساسا ایشان فقط باید بعد از بلوکه کردن ودیعه حساب قرض الحسنه را به شعبه دیگر اعلام کند در نهایت خانم رئیس پذیرفت معرفی نامه به شرط ذکر میزان موجودی به شعبه آرژانتین ارسال گردد و در ادامه درخواست کتبی برای دریافت صندوق به متصدی بانک تسلیم شد اما خانم رئیس با بیان اینکه اسکن درخواست زمان بر است ارسال معرفی نامه را به روز شنبه حواله داد.

روز شنبه و یکشنبه با مراجعه به شعبه آرژانتین مشخص شد که هنوز معرفی نامه دریافت نشده و در اتفاقی عجیب بعد از مراجعه در روز دوشنبه این بار در تماس تلفنی با شعبه سهروردی جنوبی متصدی مربوطه اعلام نمود معرفی نامه برای شعبه الهیه صادر شده! عجیب اینکه او در رابطه با علت تغییر صرفا به این بسنده نمود: وقتی در درخواست نام شعبه نیاید ما کلیه درخواست ها را برای شعبه الهیه می زنیم!

برای پیگیری چند روز پاسکاری مسئولان دو شعبه برای انجام یک کار ساده و روتین با واحد رسیدگی به شکایات بانک آینده تماس گرفته شد و بعد از یک ساعت عدم پاسخگویی در نهایت خانمی گوشی را برداشت و اعلام نمود شما باید ابتدا پیام صوتی می گذاشتید اگر رسیدگی نمی شد از راه های دیگر اقدام می کردید!

ایشان در عین حال تاکید نمود که چون ممکن است شما سپرده بلند مدت خود را از شعبه سهروردی پس بگیرید بنابراین دلیلی برای صدور معرفی نامه از این شعبه وجود ندارد ؛ این در حالی است که در همان روز ۵شنبه مبلغ ۱۵ میلیون تومان به عنوان ودیعه مورد نیاز صندوق امانات در شعبه سهروردی جنوبی بلوکه شده بود!

با پاسخ های عجیب متصدی رسیدگی به شکایت چاره ای جز پیگیری این نوع رفتار از مجاری دیگر باقی نماند تا اینکه در نهایت این بار مدیر رسیدگی به شکایات بانک تماس گرفت و ضمن عذرخواهی با تعجب تاکید کرد که اصولا نیازی به مراجعه به شعبه سهروردی نبوده است اما نکته عجیب که عمق فاجعه در پاسخگویی بانک آینده را نشان می دهد اینکه مدیر رسیدگی به شکایات در نهایت بدون توجه به خطای شعبه سهروردی جنوبی در صدور معرفی نامه برای شعبه ای که اساسا مورد درخواست نبوده اعلام نمود اگر قصد دریافت صندوق امانات در شعبه آرژانتین را دارید باید دوباره به شعبه سهروردی جنوبی مراجعه کنید و در خواست جدید بدهید ضمن اینکه احتمالا صندوقی هم که ودیعه آن هفته قبل بلوکه شده دیگر موجود نباشد!

کد خبر 714602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha