بنابر شواهدی که پیشتر از مدیریت شدن اسماعیلیون از سوی منافقین ارائه شده بود، به نظر می‌رسد همراهی نامبرده با فرقه کومله، مأموریت جدیدی است که از سوی منافقین تعریف شده است.

حامد اسماعیلیون

به گزارش همشهری آنلاین،روزنامه ایران نوشت:  رویکردهای ضدایرانی و تجزیه طلبانه مسیح علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون، خشم دیگر جریان‌های ضدانقلاب همچون پهلوی‌چی‌ها را به دنبال داشت. مسیح علی‌نژاد، ضدانقلاب خارج نشین در تجمع ضدانقلاب در شهر تورنتو کانادا خواستار اتحاد و یکی شدن همه جریان‌های ضدانقلاب، نه برای مقابله با جمهوری اسلامی، بلکه برای «سرنگونی ایران» شد.

این اظهارنظر درحالی است که علی‌نژاد پیشتر نیز با حمایت از حمله نظامی و تحریم ایران، دشمنی خود با اصل ایران را نشان داده بود. در همین تجمع، حامد اسماعیلیون با نام بردن از عبدالله مهتدی، دبیرکل گروهک تروریستی کومله خواستار تشویق این عنصر تجزیه‌طلب از سوی حاضران شد که این اقدام، با واکنش تند سایر جناح‌های اپوزیسیون از جمله جریان سلطنت‌طلب مواجه شد.

این جریان با اشاره به سوابق تروریستی و تجزیه‌طلبانه مهتدی از جمله در قتل شهروندان بی‌گناه کردستان، از همسویی اسماعیلیون با این گروهک انتقاد کردند. البته بنابر شواهدی که پیشتر از مدیریت شدن اسماعیلیون از سوی منافقین ارائه شده بود، به نظر می‌رسد همراهی نامبرده با فرقه کومله، مأموریت جدیدی است که از سوی منافقین تعریف شده است.

کد خبر 734376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 45
  • نیلو IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    39 57
    خداوند وخون پاک شهیدان حامی ومحافظ وجب به وجب خاک ایران هست ومشت محکمی بردهان همه ی دشمنان ایران واسلام.
  • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    41 62
    سلام.تو را بخدا این خبرهای مشمئز کننده تیتر نکنید حامد اسماعیلیون کیلو چند اینا کی هستند که مفتی مفتی روی آنتن می‌رود ما آمریکا را زیر پا گذاشتیم .چند تا خبر به درد بخور بفرستید
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      2 0
      حالت خوبه کدوم خبر خوب
    • GB ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      9 5
      خودت خروار چندی؟
  • AU ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    57 14
    خدا را شکر سازمان مجاهدین به اندازه کافی از جامعه ترد شده و مردم شناخت کافی از این آواره های بی ریشه دارند ، این گروه تا ابد در نفرین مردم هستند .
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    41 47
    علی نژاد ازطرف اقوامش وخونواده اش وکل مردم ایران طرد شده است برای همین می خواد انتقام بگیره. این عوضی فقط می خواد ازکل مردم ایران انتقام بگیره. خبراومده وقتی جوونی توخیابون کشته می شد ویابعضی که توسط این عوضی های خائن شستشوی مغزی شده بودند ومی زدن فامیل ودروهمسایه خودرا به بهونه سپاهی بودن ونیروانتظامی ومعلم وبسیجی بودن می کشتن، اینها اونور آب ازخوشی جام شراب سرمی کشیدن. اصلا اینها عقده این ازمردن تک تک مردم ایران حالا با هرعقیده ای که داشته باشن، خوشحال میشن. هرکس ازاینها حمایت کنه وبه مضخرفاتشون گوش بده ازمردن پدرومادر وخواهروبرادر ودایی وعمووخاله وعمه خودشم شاد میشه.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    39 42
    بلوای مسأله حجاب، یک بازی زرگری ، برای نا امن کردن و اغتشاشات و فشار داخلی و بین‌المللی بر جمهوری اسلامی ایران است، پشت‌ این نمایش یک توطئه برای براندازی و تجزیه توسط آمریکا است که سیاهی لشگر آن سلطنت طلبها و مجری آن منافقین و کوموله هستند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    41 55
    حامیان تمام گروهکهای تجزیه طلب، منجمله منافقین و کومله، و همچنین مزدوران تبلیغاتچی شان امثال مصی هرزه نژاد و اسماعیلیون، آل سعود و صهیونیستها هستند، چون ایران یکپارچه را نمیخواهند ببینند
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      2 0
      لعنت بر تمام مزدوران خائن