سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: یک قصاب متخلف به ۵۵۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در شبکه دامپزشکی این شهرستان از طریق شرکت در طرح‌های جهادی محکوم شد.

مهاباد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی فتاحی گفت: این قصاب متخلف اقدام به کشتار غیرمجاز و فروش گوشت غیربهداشتی کرده بود که براساس‌ رای دادگاه به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه مجرم شناخته شد.

وی اظهار کرد: شخص خاطی به علت نداشتن سابقه تخلف و با نظر دادگاه و شبکه دامپزشکی، قرار حکمش به آموزش و تعلیم مراحل کشتار و ارائه گوشت بهداشتی مجوز دار و همچنین ۵۵۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در شبکه دامپزشکی شهرستان از طریق شرکت در طرح‌های جهادی تغییر کرد.

فتاحی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و تضمین رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از رفتارهای مخاطره آمیز بهداشتی، اقدامات نظارتی توسط شبکه دامپزشکی میاندوآب انجام می‌گیرد.

رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب یادآور شد: واحدهای متخلف عرضه موادخام دامی نیز در این راستا به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

شبکه دامپزشکی میاندوآب‌ در چهار حوزه شامل بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی، نظارت بر بهداشت عمومی، بهداشت و نظارت بر بیماری‌های طیور و آبزیان و تشخیص و درمان فعالیت می‌کند.

در این شهرستان یک واحد کشتارگاه صنعتی دام، یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، ۲ واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور، ۲ واحد بسته‌بندی گوشت قرمز و مرغ، ۱۴ واحد جمع‌آوری شیر و بیش از هزار مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل قصابی‌ها و مرغ فروشی ها فعالیت دارد.

کد خبر 743313
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha