دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: منچستر با غلبه بر تاتنهام قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

پس از 120 دقیقه بازی بدون گل، منچستر یونایتد که تعدادی از ستاره‌های تیمش را روی نیمکت نشانده بود، در ضربات پنالتی در مقابل تاتنهام به برتری دست یافت.

 الکس فرگوسن در این بازی که در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار شد،‌ بازیکنانی نظیر وین رونی، برباتوف، کاریک و حتی فان در سار را در ترکیب قرار نداده بود، اما شیاطین سرخ، قهرمانی در این شرایط را نیز به لطف درخشش فوستر که به جای فان در سار درون دروازه ایستاده بود به دست آوردند. برای منچستر، رایان گیگز، ته‌وز، رونالدو و آندرسون ضربات پنالتی را وارد دروازه تاتنهام کردند.

به گزارش کیکر، شاگردان هری ردنپ با این شکست جام یوفا را نیز از دست دادند، چراکه فقط قهرمان  جام حذفی می‌تواند وارد این مسابقات شود.  منچستر که خود راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد، سهمیه‌اش برای حضور در لیگ قهرمانان را به اورتون، تیم ششم جدول لیگ برتر خواهد داد.

 منچستر در این فصل سه قهرمانی دیگر را هم در نظر دارد. در لیگ برتر انگلیس که بالاتر از بقیه تیم‌ها ایستاده  است، در لیگ قهرمانان که با تساوی بدون گل با اینتر میلان در دیدار رفت، امیدوار به صعود است، در جام اتحادیه انگلیس نیز جزو هشت تیم پایانی این رقابت‌ها قرار دارد.

کد خبر 76270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز