مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

همواره برگزاری نمایشگاه‌های مختلف چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین‌المللی اهداف به‌ خصوصی را دنبال می‌نمایند.

image-20230617164742-1.jpeg

در کشورهای صنعتی و پیشرفته، صنایع غذایی یکی از پویاترین بخش‌های اقتصادی به شمار می‌آید که مهمترین بخش آن، سلامت غذا و موادغذایی است که از همین جهت تاثیر زیادی در جامعه دارد. لذا برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست و با هدف نمایش توانمندی‌ها و قدرت بومی تولیدکنندگان و کارآفرینان یک کشور، گام بزرگی در بخش صادرات و واردات محصولات در این حوزه نیز هست.

نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود فرصتی طلایی برای عرضه و نمایش محصولات صنایع غذایی و توانمندی‌های تولیدی تولیدکنندگان در راستای رفع نیاز خریداران و تجار بین‌المللی است. در سی‌امین نمایشگاه ایران اگروفود حدود ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور مختلف برای حضور در بخش‌های این نمایشگاه «صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌ آلات و صنایع وابسته» اعلام آمادگی کرده‌اند.

آگروفود ۱۴۰۲ از نظر وسعت و تنوع گروه‌های کالایی، از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه است که در ۲۰ سالن مجزا، به علاوه فضای باز نمایشگاه، محیطی دلپذیر را برای کسب‌وکارها و تولیدکنندگان ایجاد نموده تا با عقد قراردادهای کلان و بین‌المللی در جهت صادرات و واردات موادغذایی و تکنولوژی‌های وابسته به آن، با یکدیگر به رقابت و تجارت بپردازند.

در میان برندهای مطرح و جوان این نمایشگاه، برند مکنزی با حضور و ارائه تولیدات و محصولات خود در سالن ۷ میزبان مهمانان محترم نمایشگاه است.

لازم به توضیح است که سی‌امین نمایشگاه ایران آگروفود در سال ۱۴۰۲ و از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 767718

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha