مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
۱ نفر

تکنولوژی روش و سبک زندگی مردم را متحول کرده است. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی مردم که به‌واسطه حضور تکنولوژی و اینترنت دستخوش تغییر شده است، خرید و فروش کالا است. با وجود اینترنت، خانواده‌ها دیگر مجبور نیستند که زمان خود را برای خرید حضوری بگذارند و سختی‌های رفت‌وآمد به فروشگاه‌ها را به جان بخرند.

image-20230628104750-1.jpeg

اینترنت یک پلتفرم قدرتمند به‌وجود آورده است که کاربران می‌توانند از طریق آن، تمام مایحتاج و نیازمندی‌های خود را به آسانی و در کسری از ثانیه تهیه کنند. میلیون‌ها نفر به‌صورت روزانه در اینترنت به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند اما، قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید و فروش محصولات مورد نیاز خود در بازار آنلاین، لازم است که درباره وب‌سایت و امن بودن آن تحقیق کنید. وب‌سایت شیپور، بستری برای خرید و فروش امنِ کالا است و می‌توانید به این وب‌سایت به عنوان مرجع خرید نیازمندی‌های خود نگاه کنید.

چرا شیپور؟

مطمئنا سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینِ بسیاری در دسترس همگان هستند و ممکن است از خود این سوال را بپرسید که «چرا باید شیپور را به عنوان مرجع خرید و فروش آنلاین انتخاب کرد؟»

شیپور بستری برای مبادله کالا و خدمات است و افرادی که به دنبال خرید و فروش هستند، می‌توانند کالا و یا خدمت مورد نظر خود را از میان هزاران آگهی پیدا کنند و این تنوع در شیپور، آن را به فضایی فوق‌العاده برای انجام معامله تبدیل کرده است. علاوه بر این، پرداخت امن و ضمانت برگشت وجه یکی دیگر از مزایای شیپور به‌شمار می‌آید. هزینه‌ی پرداخت‌شده برای محصول، در صورت رضایت شما از محصول و تطبیق آن با تصویر داخل سایت به حساب فروشنده واریز خواهد شد. اما اگر کالای دریافتی‌تان با توضیحات یا تصاویر مطابقت نداشته باشد، آسیب دیده باشد و یا اینکه متفاوت از کالای سفارشی شما باشد، می‌توانید کالا را مرجوع و درخواست برگشت وجه کنید.

این مواردی که عنوان کردیم، به شما کمک خواهند کرد که خرید خود را با سرعت بیشتر، آسان‌تر و ایمن‌تر انجام دهید. اما مزایای خرید و فروش کالا در شیپور به اینجا ختم نمی‌شود. برخی از امکانات و ویژگی‌های شیپور در اپلیکیشن و وب‌سایت آن عبارت‌اند از:

  • امکان خرید از فروشگاه‌های معتبر سراسر ایران

  • مشاهده تمام آگهی‌ها به‌صورت یکجا

  • ضمانت بازگشت وجه

  • ارسال کالا با کمترین هزینه

  • امکان خرید کالای نو و دست دوم

  • دسته‌بندی‌های مختلف برای یافتن سریع کالای مورد نظر

  • امکان فیلتر دسته‌بندی‌ها برای دستیابی سریع به کالاها و خدمات بر اساس استان، شهر و حتی محله

  • امکان مرتب کردن آگهی‌ها بر اساس جدیدترین، ارزان‌ترین، گران‌ترین و حتی نزدیک‌ترین آگهی‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی

  • امکان چت با فروشنده و یا آگهی‌دهنده

  • مشاهده آگهی‌ها، کالاها و خدمات در تمام شهرهای ایران

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

از دیگر ویژگی‌های شیپور، می‌توان به بررسی قیمت‌ها و قیمت‌گذاری کالاها و خدمات اشاره کرد. کارشناسان شیپور، قیمت کالا و خدمات را بررسی می‌کنند و اگر ببینند محصولی بیش از ارزش واقعی‌اش قیمت‌گذاری شده، قیمت آن را پاک و از عبارت «توافقی» استفاده می‌کنند.

دسته‌بندی خدمات و کالا در شیپور

تنوع کالا و خدمات در شیپور بسیار بالا است و امکان ندارد کاربری، دست خالی از شیپور خارج شود. خدمات و کالاها در شیپور به ده گروه مختلف تقسیم می‌شوند و این ده گروه عبارت‌اند از:

  • گروه وسایل نقلیه: در این بخش از خدمات شیپور می‌توانید برای خرید و فروش خودرو، لوازم خودرو، کارشناسی خودرو، قیمت خودرو صفر و کارکرده، خرید ماشین اقساطی و تصادفی، خرید و فروش ماشین سنگین، خرید و فروش موتور سیکلت و لوازم یدکی آن و در نهایت خرید و فروش قطعات خودرو اقدام کنید.

  • گروه ویلا و آپارتمان: در این بخش از خدمات شیپور می‌توانید برای آگهی‌های رهن و اجاره خانه و آپارتمان، خرید و فروش خانه و آپارتمان، خرید و اجاره ویلا مانند خرید ویلا در شمال، اجاره سوییت و خرید ملک اداری و تجاری اقدام کنید.

  • گروه استخدام و کاریابی: در این بخش از خدمات شیپور می‌توانید سراغ آگهی‌های استخدامی مانند آگهی‌های کار در خانه، بیمارستان و کارخانه بروید و در کنار آن، تمام آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها در شهرهای مختلف ایران را مشاهده کنید.

  • گروه خدمات و کسب‌وکار: خدمات این بخش از شیپور شامل خدمات باربری، نظافت منزل، پزشکی، آموزشی، زیبایی، دکوراسیون و به‌صورت کلی کارهای خدماتی می‌شود.

  • گروه لوازم خانگی: در این دسته‌بندی از خدمات شیپور می‌توانید انواع لوازم خانگی نو و دست دوم مانند مبلمان و لوازم آشپزخانه را از برندهای مختلف خریداری کنید.

  • گروه ورزش، فرهنگ و فراغت: این دسته‌بندی شیپور شامل خرید و فروش اسباب ورزشی و تفریحی مانند دوچرخه، خرید و فروش حیوان خانگی و ملزومات آن، خرید و فروش تور مسافرتی و همچنین خرید و فروش وسایل هنری، صنایع دستی و اسباب بازی می‌شود.

  • گروه لوازم الکترونیکی: در این دسته‌بندی شیپور می‌توانید انواع لوازم الکترونیک مانند لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و کنسول بازی را بخرید و بفروشید.

  • گروه صنعتی، اداری و تجاری: در این بخش از خدمات شیپور می‌توانید ماشین‌آلات، لوازم صنعتی و لوازم اداری و تجاری را بخرید و بفروشید.

  • گروه موبایل، تبلت و لوازم جانبی: در این بخش از خدمات شیپور می‌توانید موبایل نو و کارکرده، تبلت، لوازم جانبی موبایل را بخرید و بفروشید.

  • گروه لوازم شخصی: لوازم شخصی مانند پوشاک، کتاب، لوازم آرایشی، ساعت، زیورآلات و دیگر وسایل را می‌توانید در این دسته‌بندی شیپور پیدا و خریداری کنید.

خرید بدون واسطه‌ی کالا از شیپور

یکی از عواملی که روی قیمت کالا و خدمات تاثیر می‌گذارد و باعث بالا رفتن آن می‌شود، وجود واسطه برای خرید و فروش است. شیپور این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا محصولات نو و دسته دوم را به‌صورت مستقیم از فروشنده خریداری کنند و در تمام مراحل با خود فروشنده در تماس باشند.

شیپور با حذف واسطه‌ها، این امکان را برای فروشنده فراهم کرده که کالا و خدمات خود را سریع‌تر و با قیمت مناسب‌تر بفروشند و علاوه بر این، این فرصت را به خریدار داده تا مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کند و کالا را با قیمتی مناسب خریداری کند. می‌توان گفت شیپور واسطی برای رقم خوردن یک معامله برد-برد، میان فروشنده و خریدار است.

کد خبر 770133

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha