مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

این روزها تعداد زیادی از رستوران‌های چینی برای جذب مشتریان بیشتر دست به ابتکارهای جدید زده‌اند.

غذای چینی

به گزارش همشهری آنلاین،  تعداد زیادی از رستوران‌های چینی برای جذب مشتریان بیشتر دست به ابتکارهای جدید زده‌اند. مثل کاری که در یکی از رستوران‌های معروف این کشور صورت گرفته و در آن به جای استفاده از مواد اولیه برای طبخ غذا مثل گوشت، مرغ و سبزیجات، با نوعی کاغذ خوراکی برای مشتری‌ها غذا درست می‌کنند.

به عقیده متخصصان تغذیه خوردن کاغذ نوعی اختلال غذایی است که برای بدن خطرات زیادی دارد؛ با این حال خیلی‌ها نمی‌توانند از خوردن کاغذ پرهیز کنند و حتی کاغذی که دور غذای اصلی آنها پیچیده شده را هم همراه غذایشان می‌خورند.

این رستوران عجیب چینی درحقیقت به فکر عادت عجیب علاقه‌مندان کاغذ هم بوده و حالا با ابتکاری که مسؤولان این رستوران به خرج داده‌اند منوهای غذایی متنوعی که در مواد اولیه آنها از کاغذ استفاده شده برای این مشتری‌های علاقه‌مند سرو می‌شوند.

 البته این رستوران عجیب، موفقیتش را مدیون کار کارخانه‌ای در شهر نانتوی چین است که با استخراج نوعی کاغذ خوراکی از فیبر موجود در سبزیجات و میوه‌ها، تحول شگرفی در صنعت غذایی ایجاد کرده است. 

تحولی که خیلی زود با استقبال بسیار زیاد رستوران‌داران محلی مواجه شد. به‌طوری‌که امروزه آنها از این ماده اولیه برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کنند و البته گردشگران و افراد بومی هم علاقه زیادی برای خوردن این غذای کاغذی از خودشان نشان می‌دهند. به گفته افرادی که مزه این غذا را چشیده‌اند، طعم این غذاهای عجیب‌وغریب خیلی هم بد نیست.

کد خبر 775638
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha