مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

رونیکس، آخرین ابزاری که می‌خرید. این جمله را به وفور در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای شهری دیده و شنیده‌اید، اما این‌بار رونیکس شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده تا مخاطبان، خودشان هم این موضوع را به راحتی درک کنند.

عکس

مجموعه رونیکس که در سراسر کشور دارای نمایندگی خدمات پس از فروش و قطعات است، امروز ۱۲ مرداد، فعالیت خود را در بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد.

این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان، تامین نیازمندی‌های مشتریان، رونق‌بخشی به صنعت ساختمان و معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت ساختمان به مدت چهار روز از ۱۲ تا ۱۵ مرداد، از ساعت ۸ تا ۱۶ در سالن ۴۰ برگزار می‌شود.

رونیکس و درخشش در نمایشگاه

رونیکس به دلیل داشتن ۲ هزار و ۵۰۰  محصول توانسته در یک سالن بزرگ محصولات خودش را با کیفیت بالا به نمایش در بیاورد.

رونیکس دارای ده بخش مختلف است؛ یک غرفه مخصوص انوع دریل  است. غرفه بعدی دسته‌بندی کاملی از فرز برای برش سنگ، آهن و فلز است. غرفه سوم به محصولات تخریب و بتن کنی تعلق دارد. غرفه چهارم هم برای انواع محصولات شارژی از قبیل دریل و پیچ گوشتی شارژی و... است.

رونیکس و درخشش در نمایشگاه

غرفه پنجم تکمیلی‌ترین محصولات و ابزارآلات‌ نجاری را در خود جای داده که برای تجهیز کردن یک کارگاه بزرگ و مجهز کافیست.

غرفه ششم و هفتم هم دو غرفه دیگر این سالن است که به محصولاتی از قبیل جعبه ابزار، سنگ فرز و پیچ اختصاص دارد.

رونیکس و درخشش در نمایشگاه

سه غرفه پایانی هم مربوط به ابزار دیگر ساختمانی و صنعتی است.

برای توضیح جامع‌تر باید گفت که رونیکس در زمینه تولید ابزارآلات‌ شارژی، ابزارآلات‌ برقی، ابزارآلات‌ بادی  فعالیت دارد.

رونیکس و درخشش در نمایشگاه

هنرمند دوست‌داشتنی

در میانه روز، میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تئاتر و یکی از چهره‌های مطرح و سرشناس عرصه هنر نیز در سالن ۴۰ که متعلق به رونیکس است، حضور پیدا کرد و از تمام غرفه‌ها بازدید کرد و در نهایت به صحبت با رضا رامخو نشست.

رونیکس و درخشش در نمایشگاه

یک خدمت تازه از رونیکس

معمولا شرکت‌ها برای خرید محصولات، از طریق بازار نیازشان را تامین کنند. اما شرکت رونیکس فروش سازمانی B2B را هم فراهم کرده تا سازمان‌ها با صرف کمترین زمان و انرژی، کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات خود را فراهم کنند.

کد خبر 777743

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha