رییس‌مرکز اطلاع رسانی پلیس‌راهور تهران بزرگ گفت: یکی از محل‌هایی که توقف در آنها توسط دیگر رانندگان ممنوع است، محل پارک ویژه جانبازان و معلولین است.

پارکینگ

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص عدم توقف در محل پارک معلولین گفت: یکی  از  محل هایی که توقف در آنها توسط دیگر رانندگان ممنوع است، محل پارک ویژه جانبازان و معلولین است که واقعا این تابلو خیلی مفهوم دارد.

سرهنگ شریفی گفت: محل پارک جانبازان و معلولین محلی  است که خودروی فردی باید در این محل توقف که مشخصا توانایی کمتری نسبت به بقیه دارد و پلاک معلولین و جانبازان فقط در این محل باید پارک کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ افزود: اگر خودرویی به صورت دوبله در کنار این محل پارک کند معلول به سختی می‌تواند خودرو را از  محل پارک دربیاورد که بعضا این کار برای این افراد بسیار مشکل و در برخی مواقع اصلا امکان پذیر نیست.

او افزود: در این محل‌ها تابلوی حمل با جرثقیل نیز نصب می‌شود و اگر خودرویی در این محل که مختص  پارک معلولین و جانبازان هست، پارک کنند به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: شیرهای آتش نشانی نیز همین مصداق  را دارند و رانندگان نباید مقابل این شیرها پارک کنند چرا که در مواقعی که به این شیرها نیاز دارند، تیم‌های آتش نشانی باید مستقر  شده و کار  امداد و نجات را انجام دهند.

کد خبر 778128

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha