نور، دوربین، حرکت! تبلیغات ریشه در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد. در تبلیغات، فروشنده یا تولیدکننده، با انجام یک سری از کارها سعی دارد که خریدار بالقوه را از تولید محصول موردنظر آگاه کند.

image-20230814095458-1.jpeg

در این عصر دیجیتالی پرشتاب که جلب توجه مخاطب سخت‌تر از همیشه شده و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار به مهمترین هدف بازاریابی تبدیل شده است، داستان سرایی بصری (Visual Storytelling) و ویدئوهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری مبتکرانه، به برندها اجازه می‌دهد تا پیام خود را به طور موثری منتقل کنند.

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع ویدئو و فیلم‌های تبلیغاتی مهم است؟

با ظهور و گسترش شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی خوش ساخت علاوه براینکه به مشتریان بالقوه شما اجازه می‌دهد تا با برند شما ارتباط برقرار کنند، شما را از رقبا متمایز می‌کند.

طبق مطالعات بسیار زیادی که در کشورهای مختلف انجام شده، مشخص شده که ویدئوهای تبلیغاتی در مقایسه با محتوای متنی به‌طور قابل‌توجهی در افزایش نرخ تعامل موثرتر هستند. به عبارت دیگر، در دنیای تبلیغات اگر محتوای تصویری غیر متحرک را سیاهی‌لشکر در نظر بگیریم، ساخت تیزر تبلیغاتی و سایر انواع ویدئوهای تبلیغاتی مانند سوپراستاری مشهور است که توجه همه را جلب می‌کند.

استفاده از فیلم و تیزر تبلیغاتی، چطور به رشد برند شما را کمک می‌کند؟

چگونه یک محتوای بصری- ویدئویی جذاب برای مخاطبان خود ایجاد کنید؟

شاید واضح‌ترین مزیت یک فیلم تبلیغاتی این باشد که به کمک آن، می‌توانید محصولات، خدمات و یا نام برند خود را بسیار جذاب‌تر از وقتی از آن عکس می‌گیرید و یا در مورد آن می‌نویسید، به دیگران ارائه کنید.

وقتی مردم تیزر تبلیغاتی شما را می‌بینند، می‌فهمند که شما به عنوان یک برند چه کسی هستید، چه شخصیتی دارید و چه ارزش‌هایی را ارائه می‌کنید. اگر مخاطب شما آنچه را که می‌بیند دوست داشته باشد، از مشتری بالقوه به مشتری حقیقی و وفادار تبدیل می‌شود. از طرف دیگر، اگر محتوای شما غیرتاثیرگذار باشد، بیننده به سرعت علاقه خود را از دست خواهد داد.

استفاده از فیلم و تیزر تبلیغاتی، چطور به رشد برند شما را کمک می‌کند؟

برای موفقیت یک فیلم یا تیزر تبلیغاتی چند نکته و ترفند وجود دارد که که باید به آن‌ها توجه کنید:

  • اول، مهم است که پیامی واضح و مختصر داشته باشید. و اینکه حتما باید گروه مخاطبان خود را در نظر بگیرید و بشناسید، زیرا باید مطمئن شوید که پیام و محتوا برای آن‌ها مرتبط و جالب است.
  • دوم استفاده از تصاویر چشم‌نوازِ خوش رنگ و لعاب که به زیبایی با موسیقی زمینه همراه شده باشد بسیار مهم است، زیرا به جذب مخاطب و درگیر نگه داشتن آنها با ویدئو کمک می‌کند.
  • در آخر باید مطمئن شوید که فیلم تبلیغاتی شما به خوبی تولید و تدوین شده است، زیرا این کار باعث می‌شود که یک کسب‌وکار حرفه‌ای به نظر برسید. شما نمی‌خواهید در نظر مخاطب خودتان یک برند درجه دو و بی‌کیفیت باشید که فیلم تبلیغاتیشان با موبایل و توسط گروهی غیر حرفه‌ای تولید شده است.

بنابراین سرمایه‌گذاری روی ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی که شخصیت برند شما را به تصویر می‌کشد، بسیار مهم است و بهتر است این‌کار را به یک مجموعه کاربلد بسپارید.  

یک انتخاب خوب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و فیلم های تبلیغاتی مراجعه به کانون آنی‌بین است.

به گفته وبسایت آنی‌بین «انتخاب یک آژانس تولیدکننده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی، یک مسئله بغرنج است!»

کانون آنی‌‎بین یک «آژانس تبلیغاتی خلاق با ذهنیت تجاری و سازمانی» است که به مشتریان خود کمک می‌کند تا سهم خود از بازار را افزایش دهند. مشتریان کانون آنی‌بین دلیل برتری آن‌ها در بازار تولید تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی هستند. سازمان‌های دولتی، برندهای بزرگ کشور و صنایع و کارخانجات بزرگ و کوچک در طول بیش از 1 دهه از مشتریان کانون آنی‌بین بوده اند و با استفاده از خدمات این مجموعه به رشد برند خود کمک کرده‌اند.

کد خبر 780260

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha