ششمین سوگواره مردمی و خودجوش اربعین با اتکا بر ظرفیت نوجوانان و جوانان به همت مسجدالمتقین (محله صدر تهران) برگزار می‌شود.

احکام اربعین

به گزارش همشهری آنلاین: چند سالی است که در ایام محرم و صفر و به مناسبت اربعین حسینی، برنامه‌ای با عنوان سوگواره هنری اربعین برگزار می‌شود که استقبال خوبی هم در پی داشته است. امسال ششمین سوگواره مردمی و خودجوش اربعین با اتکا بر ظرفیت نوجوانان و جوانان به همت مسجدالمتقین (محله صدر تهران) برگزار می‌شود. متون ادبی (دلنوشته و شعر)، فیلم و عکس (فیلم کوتاه، نماهنگ، عکس)، رسانه‌های نو (پادکست، موشن‌گرافیک) و بخش کودکان (شعرخوانی، مداحی و نقاشی)، بخش دانشجویی (ایده‌های نوآورانه و مستند کوتاه) رشته‌های این دوره از سوگواره اربعین است. امسال رشته زائر خبرنگار ویژه تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های خبری هم به این سوگواره اضافه شده و ازسوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شود تا خبرنگاران هم مانند زائران آثار خود را در سوگواره شرکت دهند.
این سوگواره در قالب موضوعات «اربعین و خانواده»، «زیبایی‌های راهپیمای اربعین»، «اربعین و نظم نوین جهانی»، «اربعین و تمدن‌سازی اسلامی» و «اربعین و دفاع از ساحت قرآن» برگزار می‌شود. اگر زائر اربعین هستید، تا روز شنبه ۲۵شهریورماه مصادف با پایان‌ ماه صفر فرصت دارید تا آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های بله، ایتا و تلگرام به شماره۰۹۳۹۲۰۰۵۹۹۲ ارسال کنید. علاقه‌مندان بخش بین‌الملل هم می‌توانند آثارشان را از طریق شماره۰۹۹۶۵۵۶۴۴۷۳ در پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام ارسال کنند.
 

کد خبر 786222

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha