معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در ارتش همانند پهپادها به سمت شناورهای بدون سرنشین (شهپاد) حرکت کردیم و نیروی دریایی ارتش در حال انجام دادن  کار در این حوزه است.

امیر دریادار حبیب‌ الله سیاری

به گزارش همشهری آنلاین، امیردریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در خصوص حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس با تاکید بر این‌که «برای برقراری امنیت نیاز به حضور کشورهای فرامنطقه‌ای نیست»، گفت: حضور کشورهای فرامنطقه‌ای جز ناامنی دستاوردی برای منطقه نداشته و این را تجربه ثابت کرده است.

وی اظهار کرد: تامین امنیت تنگه هرمز برای عبور کشتی‌های تجاری کشورهای دنیا از توانمندی‌های برتر ایران اسلامی است که با کمک کشورهای منطقه این امنیت برقرار می‌شود.

امیردریادار سیار درباره زمان برگزاری رزمایش شناورهای بدون سرنشین نیروی دریایی گفت: شناورهای بدون سرنشین قطعا در ارتقای توان رزم ما موثر است.

وی ادامه داد: در ارتش همانند پهپادها به سمت شناورهای بدون سرنشین (شهپاد) حرکت کردیم و نیروی دریایی ارتش در حال انجام دادن  کار در این حوزه است و هر زمانی که نیاز باشد رزمایش شناورهای بدون سرنشین را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 786676
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • الله IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    امیر دلها امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری، نور چشم ملت ایران
  • عباس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اولین بار که نیروهای آمریکایی وارد خلیج فارس شدند ، امام خمینی رحمه‌الله فرمودند بزنید . اما بعضی با تحلیل غلط ترسیدند نزدند. لذا اگر آن می‌زدیم الان آمریکا جرأت نمی‌کرد وارد خلیج فارس شود