مدافع تیم ملی برزیل و بازیکن تیم فوتبال النصر، گفت: استقبال مردم ایران خاطره خوبی برایمان رقم زد.

برخورد رونالدو با کودکان

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال النصر در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بود که توانست با فوق ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت و اوتاویو پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا کار خود را با برد آغاز کرده باشد.

با توجه به قوانین afc در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم تنها می تواند از پنج بازیکن خارجی استفاده کند و به همین خاطر النصر ستاره هایی چون اندرسون تالیسکا و الکس تلس را در این بازی نتوانست استفاده کند.

الکس تلس ستاره سابق پورتو، منچستریونایتد و سه‌ویا پس از دیدار پرسپولیس و النصر در زمین چمن ورزشگاه آزادی باقی ماند تا به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام دهد تا بدنش از شرایط ایده‌آل دور نماند.

ستاره تیم ملی برزیل لو داد؛ احساس رونالدو از استقبال مردم ایران

این بازیکن در مورد حضور در ورزشگاه آزادی و تقابل با پرسپولیس اظهار داشت: استقبال مردم ایران برای من خیلی خوب و جذاب بود و برایم جالب توجه بود.

وی در مورد استقبال از رونالدو هم گفت: او بازیکن بزرگ و محبوبی است. رونالدو نه تنها در ایران بلکه همه جای دنیا بسیار محبوب است. این استقبال اما برای او جذاب و ویژه بود.

مدافع چپ تیم ملی برزیل که امسال به النصر پیوسته در مورد غیبتش در این بازی و تمرینات اضافه او پس از این مسابقه تاکید کرد: این قانون است و نظر مربی بود. من باید همیشه آماده باشم تا در صورت نظر مربی با آمادگی کامل برای تیمم به میدان بروم.

کد خبر 789988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 17
  • هادی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    احترام بزرگترین شاخصه ی رونالدو و هواداراش در ایران و سراسر دنیاست, زنده باد هواداران فوتبال در کل جهان
  • ارسلان IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    10 7
    رونالدو بازیکن خوب دنیاس شکی درآن نیست ولی این بدونید که علی دایی یکی از بهترین‌های ایران وآسیاس ودنیا او بقدری مهربان وعاشق مردمش است چندین موسسه خیریه داردوازکمک کردن به مردم سیر نمی‌شود درود به غیرتش خدا اورا برای خانوادش وما مردم نگهدارد ودعای مردم ایران پشت سرش باشد یاشاسین علی دایی
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    26 12
    بله خوشحالندوخوشحالیم که دوگل عالی به پرسپولیس مغرور چپاندند ویاافتخاروخوشحالی رفتند،،نوش‌جانشان،،
  • حجاب فرمان خداست DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    17 23
    این ستارگان ورزش و استقبال از اونها خیلی هم خوبه تا جایی که به شأن و شخصیت خودتان لطمه نخوره عزت نفستان فراموش نشه اما آیا اینقدر که ازاین ورزشکاران متمول و جوان اطلاعات دارید از ستارگان و خورشید دین خودتان هم تحقیق می کنید از زندگی بعد از ظهور حضرت مهدی عجل الله از زندگینامه و سخنان گرانقدرشان اطلاعات می گیرید بعضی حتی امامان معصوم علیهم السلام را نمی توانند به ترتیب بشمارند ولی از آباو اجداد یک فوتبالیست خارجی خبر دارند نه افراط نه تفریط موفق باشید
  • امیر IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    19 20
    اینقدر که از رونالدو می نویسید و مطلب پشت مطلب نشر میدید و و و و و و و ب اندازه یک تیتر از مطالب رونالدو هم از فقر و بدبختی و مصائب بیشمار اقتصادی این مردم و مملکت بنویسید
  • بی نام IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    14 4
    من آنم که بازیکنان خارجی بوند پهلوان.