یک مقام حزب‌الله لبنان با اعلام اینکه سید حسن نصرالله به دقت همه تحولات جنوب لبنان و نوار غزه و تقابل با دشمن صهیونیستی را پیگیری می‌کند تاکید کرد عدم حضور دبیر کل حزب‌الله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت نبرد است و هر زمان لازم باشد ایشان سخنرانی می‌کند.

حسن فضل‌الله

به گزارش همشهری آنلاین، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان با ارتش دشمن صهیونیستی مقابله کرده و تلفاتی را به صفوف نظامیان صهیونیست وارد کردند.

وی افزود، مقاومت راهی را که برای دفاع از کشور انتخاب کرده به خوبی بلد است. ما بهترین رزمندگان خود را برای مقابله با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان آماده کرده‌ایم. مجاهدان مقاومت و خانواده‌های ثابت قدم آنها در خط مقدم برای دفاع از وطن و زمینمان هستند. ما در لبنان هیچ گزینه‌ای جز دفاع از کشور نداریم.

نمی‌گذاریم اشغالگران به اهداف خود در غزه برسند

این نماینده حزب‌الله در ادامه تاکید کرد، دشمن صهیونیستی برای تجاوز به لبنان برنامه‌ریزی می‌کند اما درحال حاضر آمریکا برای صهیونیست‌ها تصمیم می‌گیرد و از ترس متحمل شدن یک شکست جدید، رژیم اشغالگر را به عقب‌نشینی سوق داد. درحال حاضر لبنان هدف قرار گرفته شده و دشمن در کمین است اما اشغالگران به خوبی می‌دانند که مقاومت با شجاعت در خط مقدم ایستاده است.

حسن فضل‌الله گفت، منافع لبنان و مردم آن اولویت اصلی مقاومت است. به نفع لبنان است که مانع از دستیابی دشمن صهیونیستی به اهداف خود در غزه شود. همه ما به فکر دفاع از غزه و جلوگیری از رسیدن اشغالگران به اهدافشان هستیم.

سید حسن نصرالله مستقیما بر مدیریت نبرد نظارت دارد

وی درباره مواضع سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله درباره عملیات طوفان الاقصی و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده اظهار داشت، سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد.

فضل‌الله تاکید کرد، من به خانواده‌های شهدا ابلاغ کردم که سید حسن نصرالله گفته همه شهدا فرزندان او هستند. سید حسن نصرالله به شکل مستقیما همراه با فرماندهان میدانی مقاومت، نبرد را مدیریت می‌کند و عدم حضور او در رسانه‌ها درحال حاضر بخشی از مدیریت نبرد است. هر زمان که سید حسن نصرالله احساس کند مدیریت نبرد مستلزم حضور او در رسانه‌هاست این کار را انجام خواهد داد.

این مسئول حزب‌الله در ادامه گفت، دبیر کل حزب‌الله مدیریت این نبرد را بر عهده دارد و رهبر این مقاومت است. او در همه سطوح ملی و سیاسی و.. در قلب نبرد حضور دارد و وضعیت مردم و روستاها و مناطق جنوب لبنان و عملیات‌هایی که انجام می‌شود را به دقت پیگیری می‌کند. من پیغام‌ها و عواطف و احساسات خانواده‌ای شهدا و تمایل آنها برای فداکاری بیشتر در راه مقاومت را به سیدحسن نصرالله ابلاغ کردم و او گفت که همه آنها مانند فرزندان وی هستند.

حسن فضل‌الله تصریح کرد، سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

کد خبر 800030
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 60
  • آقا پسر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    اضرب اضرب . بزن یا حسن
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      اسرائیل نفس مقاومت،حزب الله وحماس روگرفته و برای ان یک روزاول حمله هم چندین سال فلسطین،غزه،لبنان،سوریه،بحرین تلاش کرده بودندباکمک بعضی کشورهای دیگراماچون پشتیبان طولانی وقدرت پیشینه نداشتندباشکست سنگین دربرابراسرائیل مواجه شدندحالاهم برخی کشورهای حمایت کننده پاپس کشیدندوپشت مقاومت،حزب الله،حماس روخالی کردندوان هاهم به مجبوردرسختی هستندوته مانده انبارهاروکم کم استفاده می کنندتابیشتربه ناچاردرتله گرفتارشده توسط خودشان بیشترگرفتارنشوندوحالاهم این جنگ باعث فرسایش هرچه بیشتروسریع مقاومت،حزب الله،حماس نسبت به قبل ترخواهدبود
    • فرزاد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      28 22
      الان لابد در خط مقدم جبهه داره نبرد مدیریت میکنه
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    31 82
    به امید پیروزی
  • امید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    38 85
    تنها مردان عرب حقیقی درمیان سران عربی سید حسن نصرالله شیعه درلبنان وسید بدرالدین عبدالملکشیعه یمن وحشد وایه الله سیستانی عداق در یمن است که از کیان فلسطین اهل سنت دفاع می‌کند بقیه سران عربی نوکر آمریکا وکتافت وفاسد هستند. دفاع ازفلسطین از انسانیت است که مرام شیعه است
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      50 15
      اره خیلی خوب حمایت میکنید که دارند قتل عام میشند .
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    35 21
    ... ... ... ... ما هم این حرفا را قبول می کنیم همیشه همینطوره
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    57 24
    ... .... چه جالب از دور
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    28 69
    سیدحسن نصرالله یکی ازفرماندهان ارشد سیدعلی خامنه ای رهبرکل مسلمین جهان است..درحقیقت حزب الله یکی ازشاخه های نظامی ایران درمنطقست..
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    14 62
    چرا حزب الله لبنان را می خواهید وارد جنگ کنید؟ مگر دیوار کوتاه. تر ازاین ها نیست؟ این ها به حد کافی مبارزه شهید دادند؟چرا عربستان و ترکیه و کشورهای غیر شیعه وارد جنگ نمی شود ..؟ مگر خون مردمان آن کشورها رنگ‌ینه .!
    • بروجردی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      48 15
      مگه دیوانه هستن، تازه کشورهاشون رونق گرفته و مردمشون طعم واقعی زندگی رو دارن میچشن، فلسطین یه کشور دیگست به اونا چه ربطی داره، نهال دوستی بنشان، نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد
  • سوران GB ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    43 11
    ... ... ... ... چطور تحریمی هستید شما که یهو ۶ میلیارد دلاری میاد تو حسابتون؟ چیکار کردید چه معامله ای صورت گرفته ؟ خیلی قشنگ معلومه اسراییل با اجازه بزرگترا داره میکوبه
  • رضا DE ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    28 32
    احتمالا پناهگاه ایشون امکانات ارتباطی به بیرون رو نداره. وگرنه سران حذب ا‌... و حماس در جهاد گفتاری و کلامی همیشه پیشقدم هستن.
  • ازگارد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    24 74
    حفظ سلامتی شیخ حسن نصرالله از به شهادت رسیدن چند نفر مهمتر است. ... ... ... ...
  • حبیب IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    29 70
    درودبرسیدمقاومت ومرگ براسراییل
  • مهدی US ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    12 32
    ... ... ... ... ... ... ... ... الان وقت اتحاد با حماس بود
  • حاج علی سین IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    22 51
    مرد میدان سید حسن .شهادت ارزوش هست
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      61 20
      این گوی و این میدان . بدبخت مردم فلسطین که چندین ساله روز خوش ندارند معلوم شد که سید حسن نصرالله هم حرف میزنه
  • هزاران US ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    52 5
    لبنان همینطوری هم در حال فروپاشیه توان جنگ با اسرائیل و آمریکا رو نداره . حسن نصر الله فعلا منتظره آبها از آسیاب بیفته . چون خوب میدونه با درگیر شدن با اسرائیل کل لبنان به باد خواهد رفت
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    20 29
    الان وقت بیرون آمدن است
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    14 8
    اگر حزب ا.. هم مثل طوفان اقصی مثل حماس تک روی کند وبه تنهایی به اسرائیل ورود و حمله کند قطعا مثل حماس شکست خواهد خورد و دوجبهه مهم وحیاتی مقاومت اسلامی نابود خواهند شد. پس عاقلانه ترین و حکیمانه ترین راه حمله به اسرائیل وجهاد با اسرائیل اتحاد وهماهنگی و برنامه ریزی همه جبهه های مقاومت اسلامی و حمله همزمان همه آنها از جبهه های مختلف به خانه عنکبوت در جنگی طولانی و نفس گیر است اسرائیل توان ونفس جنگ طولانی را ندارد و زود از نفس می افتد چون نیرو ی زمینی لازم برای جنگ زمینی ندارد و تعداد افراد مقاومت اسلامی صدها هزار برابر اسرائیل است و این یعنی نفس در جنگ که اسرائیل این نفس را ندارد ، باید با جنگ مستمر وطولانی ونفس گیر اسرائیل را از نفس انداخت وبعد شکارش کرد. دول اسلامی هم اگر از جهاد مستقیم با اسرائیل می ترسند برآنها واجب است به جبهه مقاومت سلاح و مهمات لازم را بدهند وارسال کنند تا مقاومت اسلامی با حرمله کودک کش با این سلاحهها جهاد کند ودستش خالی نباشد عربستان باید موشک‌ها وهواپیماهایش را در اختیار جبهه مقاومت دهد مثل آمریکا وچرا تا اکنون عربستان نداده بر ایران واجب است موشک‌های
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    24 56
    سید حسن نصرالله رهبری و مدیریت میکنه نیازی به حضور فیزیکی نداره زنده باد حزب الله و رهبرانش
  • سمانه CA ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    19 51
    همشهرى عزيز شما يا ناآگاهانه نظرات فيك رو نشر ميدى يا آگاهانه - كه اگر دومى باشه خوبه چون مطمئناً براى آموزش و ايجاد آگاهى جمعى هست. بهرحال، نيروهاى مقاومت نيازى به نظرات تمسخرآميز دو تا دلقك ندارند و سروكارشون با خداى بزرگ و قرآن هست. خدا جانب حق است و بس.
  • GB ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    16 43
    شجاعت ایشان همیشه در بین عرب مشهور بوده
  • انیتا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    31 6
    حسن نصرالله خودش میدونه ک امریکا و اسراییل چه نقشه ای دارن...زور طرف هم خیلی زیاده ...
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    10 36
    کسی که از رنج مردم فلسطین متاثر نیست بدون شک از انسانیت نزول کرده است .
    • محمد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      54 6
      کاش یه کشور که نه، یک نفر هم از رنج ما متاثر بود،،داداش گلم من دومیلیون تومن گذاشتم جیبم رفتم تو شهر نه تونستم مرغ و گوشت بگیرم، نه میوه، نه پیرهن برا خودم،نه دامن برا خانمم،نه اسباب بازی برا دخترم، تمامش شد دوتا کاپشن برا خانمم و دخترم، رنج از این بدتر کجای دنیا دیدی؟؟؟
    • سمانه CA ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      3 51
      در پاسخ به اكانت "محمد" - تشريف ببريد جاى ديگه اى بساط پهن كنيد، حناى شما ديگه براى كسى رنگ نداره. از اساتيدتون بپرسيد چگونه در كامنت دادن (بخوانيد تشويش اذهان) خلاقيت بخرج بديم كه اينطورى رودست نخوريد. طرف از چه دردى حرف ميزنه و تو چى ميگى..
    • DE ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      32 3
      سمانه خانم لطفا می گیدازفامیل کدام مسئول بودید
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 15
    سالیان سال هیچ احدی جرات نگاه چپ به خاک کشورمان رو نداره چون در اوج آمادگی نظامی هستیم قدر دان زحمات رهبری و شهدا باشیم این آرامش و امنیت مدیون این عزیزان هست
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 0
    فقط خداآخرهمه چیزوخوب وخیرقراربده