طبق اعلام روابط عمومی دیجی‌کالا، مسعود طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شده است.

دیحی کالا

مسعود طباطبایی با بیش از دو دهه تجربه در اکوسیستم فناوری و تجارت الکترونیک، سابقه مدیرعاملی اسنپ‌اکسپرس و گروه علی‌بابا را در کارنامه دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۲، به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در دیجی‌کالا مشغول به کار بوده است.

حمید و سعید محمدی به عنوان دو بنیان‌گذار و سهامداران ارشد دیجی‌کالا، کماکان همراه این شرکت هستند. حمید محمدی به عنوان رئیس هیات‌مدیره گروه دیجی‌کالا و سعید محمدی به عنوان مدیرعامل گروه دیجی‌کالا به فعالیتشان ادامه خواهند داد.

کد خبر 806346

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    10 0
    دیجی کالا در یک سال گذشته به اسم قرعه کشی کالا فروخته و 80 % قرعه کشی ها را بر گزار نکرده و پاسخگو نیستند ضمنا تمام کالا ها در دیجی کالا از فروشگاهها گرانتر است ... حتی با تخفیف...
  • FR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 0
    دیجی کالا تخفیف کش بک روی کالا میزاره بعد از یه مدت فروش کش بک رو از روی کالا پاک میکنه میگه کی بود کی بود من نبودم اشتباه شده بوده. من دو سال هست دیگه هیچ خریدی از دیجی کالا ندارم شما هم نخرید، جنس تقلبی، دستکاری و کم و زیاد کردن فاکتور، درست کردن بانک دیجی پی توی دل خود دیجی کالا برای نگهداشتن پولهای مرجوعی‌ها و عودتی ها و هزارتا ... دیگه ... این شرکت ها وقتی بزرگ میشن میوفتن دسته یه مشت مدیری که فقط هدفشون افزایش عددها و آمارها هست. وقتی میفهمن چه گندی زندن که دیگه مشتری ها اعتمادی بهشون ندارن.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 0
    یکی از سرویسهای دیجیکالا سرویس دیجی پلاسه که قراره 80 هزار از شما بابت 1ماه بگیرند و مثلا ارسالتون رایگان باشه نمیدونم مردم رو چی فرض کردن؟
  • سردار IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    سردمدار و خط دهنده ها گرانی اجناس که حالا زور میزنه مشتری جذب کنه ولی خواب دیده با این قیمتا و اجناس بونجول و تقلبی کس ازش خرید نمیکنه....