مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

اگر به دنبال بازسازی پوشش کف یا تعویض کفپوش های منزل یا دفتر کار خود هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی رنگ های ترند کفپوش در دکوراسیون بپردازیم.

image-20231120131145-1.jpeg

کفپوش یکی از اصلی ترین اِلمان ها در طراحی و بازسازی منزل به شمار می آید که رنگ و طرح آن تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون محیط دارد. در گذشته انتخاب اکثر افراد، کفپوش های طرح چوب با رنگ های تیره (مثل گردویی) بود اما امروزه کفپوش های رنگ روشن با طرح چوب و سنگ، در دکوراسیون‌هایی با سبک های مختلف (مخصوصا سبک مدرن و مینیمال) دیده می شوند.

محبوبیت کفپوش های روشن و طوسی در سال جدید

رنگ های ترند کفپوش در دکوراسیون (2024)

از رنگ های ترند کفپوش در دکوراسیون، می توان به رنگ های روشن و طوسی اشاره کرد که در سال اخیر و سال پیش رو، به شدت مورد توجه افراد و همچنین طراحان و مهندسان دکوراسیون قرار گرفته اند. این رنگ ها باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شوند و با اکثر رنگ های موجود در دکوراسیون هماهنگی دارند. کفپوش های رنگ روشن و طوسی در طرح های سنگ، بتنی و سیمانی نیز جزء ترند های امسال به شمار می آیند و به تازگی در بازار ارائه شده اند.

دکور شرق تامین کننده تخصصی کفپوش

رنگ های ترند کفپوش در دکوراسیون (2024)

شرکت دکور شرق تامین کننده تخصصی کفپوش در مدل های طرح سنگ، چوب، بتنی و سیمانی، این متریال را با قیمت دست اول و ضمانت اصالت کالا ارائه می کند. کفپوش دکور شرق از مواد پی وی سی درجه یک و روکش های کره ای تولید شده که بر روی آن لایه محافظ برای افزایش مقاومت قرار گرفته است. برای مشاهده طرح ها و قیمت کفپوش ها می توانید از طریق لینک زیر به وبسایت دکور شرق مراجعه کنید.

https://decorshargh.com/pvc-flooring/

کفپوش طرح سنگ دیور فلور با ابعاد مشابه سرامیک (60 در 60 سانتی متر) ارائه می شود که نمای منحصر به فردی پس از نصب به محیط شما می بخشد. کفپوش های طرح چوب دکور شرق در برند های آی دی اس دکو و مگا فلور با تنوع بالا و ابعاد 15 × 90 سانتی متر و 20 × 120 سانتی متر ارائه می شوند. برند آی دی اس دکو که ابعادی همچون ابعاد تایل های پارکت را دارا است، جلوه و زیبایی ویژه ای به محیط شما می بخشد.

رنگ های ترند کفپوش در دکوراسیون (2024)

خرید کفپوش به صورت حضوری از دکور شرق

برای خرید کفپوش به صورت حضوری می توانید در شهر های تهران و مشهد به شوروم دکور شرق مراجعه کنید. برای خرید غیر حضوری در دیگر شهر ها با شماره 09193665391 در ارتباط باشید یا از طریق آدرس decorshargh.com به سایت شرکت مراجعه کنید.

شعبه تهران: صادقیه، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان آیسان، ورودی اداری، طبقه اول واحد 106

شماره تماس: 09193665391

شعبه مشهد: چهار راه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3

شماره تماس: 09152583759

نحوه انتخاب رنگ کفپوش

برای انتخاب رنگ کفپوش باید به رنگ دیگر اجزای دکوراسیون مانند دیوار ها و اکسسوری نیز دقت داشت. همانطور که گفته شد کفپوش های طرح چوب و سنگ در رنگ های روشن (مانند کرم، سفید و طوسی) از ترند های کفپوش به شمار می آیند اما اگر دیوار ها و اکسسوری محیط به رنگ های خنثی و روشن انتخاب شده اند، بهتر است از کفپوش طرح چوب گردویی، راش، بلوطی و ... استفاده کنید تا دکوراسیون محیط یکدست و بی روح نشود.

در محیط های مسکونی می توانید رنگ کفپوش نشیمن و اتاق خواب ها را تفکیک کنید؛ به عنوان مثال برای اتاق ها از کفپوش رنگ چوب استفاده کنید تا فضای اتاق سرد و بی روح به نظر نرسد و برای پوشش کف نشیمن، از کفپوش رنگ روشن مانند کرم، سفید و طوسی روشن با طرح چوب و سنگ استفاده کنید که این رنگ ها با اکثر رنگ های موجود در دکوراسیون نشیمن هماهنگی دارند.

به طور کلی در انتخاب رنگ کفپوش محدودیتی وجود ندارد. کفپوش طرح چوب به هیچ عنوان قدیمی نشده و هنوز در دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ فقط کافی است به شکل اصولی در دکوراسیون به کار برده شود؛ اما کفپوش های طرح سنگ و طرح چوب با رنگ های طوسی روشن، کرم و سفید در سال جدید مورد توجه قرار گرفته و از رنگ های ترند کفپوش در دکوراسیون به شمار می آیند.

کد خبر 809008

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha