صدور پروانه‏ های تأسیس کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، به ‏طور متمرکز و از طریق سامانه الکترونیک متصل به درگاه و پنجره واحد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همراهی و مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها انجام می‏ شود.

کانون­‌های تبلیغاتی

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: اداره کل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی به عنوان متولی ساماندهی و نظارت بر تبلیغات بازرگانی با انجام برنامه ریزی های صحیح و مناسب و ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور، فرآیند درخواست و صدور مجوزهای کانون‏ های آگهی و تبلیغاتی را برای متقاضیان، تسریع و تسهیل کرده است که این رخداد، امکان دسترسی همه افراد به اطلاعات عمومی کانون ها را فراهم آورده و در شتاب دهی به امور مربوط به کانون ها نیز کمک بسزایی کرده است.

محمدیان اعلام کرد با راه اندازی سامانه جامع تبلیغات، یکی از برنامه های پیش بینی شده، ساماندهی فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی و نظارت کافی بر آن ها است و مطابق این برنامه، ضمن جلوگیری از فعالیت اشخاصی که بدون مجوز در این حوزه فعالیت می کنند، با اعمال ماده 19 آیین نامه تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی، پروانه فعالیت کانون هایی که بیش از یکسال از عدم فعالیت آن ها می گذرد، باطل خواهد شد. بنابراین، کانون های آگهی و تبلیغاتی برای جلوگیری از لغو پروانه فعالیت خود، باید سریعاً در سامانه تبلیغات ثبت‏ نام کنند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی افزود: بر اساس قانون، تمامی فعالیت ‏های تبلیغاتی باید توسط کانون‏ های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود و کانون های تبلیغاتی نیز می توانند درخواست های خود را مانند دریافت مجوز محتوای آگهی ها، به خصوص در تبلیغات محیطی از طریق این سامانه انجام دهند و بدین ترتیب، تمامی درخواست های کانون ها به صورت الکترونیک و با سهولت و در فرصت زمانی کوتاه انجام می شود.

کد خبر 809874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha