مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
۱ نفر

شرکت دژ در این محتوا توضیحاتی درباره دو نوع در ضد سرقت با در فریم لس به شما دوستان گرامی ارائه خواهد داد تا آگاهی بیشتری در مورد آنها کسب کنید.

image-20231211150604-1.jpeg

بسیاری از افراد هنگام انتخاب انواع در برای ساختمان مسکونی یا اداری خود دچار سردرگمی می‌شوند؛ یعنی نمی‌دانند چه نوع محصولی برای چه مکانی مناسب است اما همگی با در ضد سرقت آشنایی کامل دارند. زیرا مشخص است که این کالا در قسمت ورودی خانه و یا شرکت شما نصب خواهد شد. درهایی که در محیط داخلی خانه یا شرکت به کار می‌روند، در اتاقی هستند که انواع مختلفی دارند؛ یکی از انواع مدرن، زیبا و خاص این محصول در فریم لس است. بنابراین اگر می‌خواهید ساختمان مسکونی یا اداری شما شیک و خاص باشد می‌توانید از این دو محصول یعنی در ضد سرقت و درب فریم لس بهره برید.

در ضد سرقت

در ضد سرقت همان محصولی است که از ورود سارقین به محیط داخلی خانه یا محل کار شما جلوگیری خواهد کرد. اما چطور؟ ساختار در ضد سرقت با انواع دیگر متفاوت است زیرا این محصول برای ایجاد امنیت بیشتر طراحی و تولید می‌شود. در واقع این کالا دارای استراکچر داخلی خاصی است. ورقه سرتاسری فولادی در داخل این محصول به کار می‌رود. در واقع همین ورقه سرتاسری است که باعث می‌شود در ضد سرقت در برابر فشار، تخریب و ضربه بسیار مقاوم باشد. جالب است بدانید که مدل‌های لوکس که قیمت بالاتری نیز دارند، به جز ورقه فولادی از قوطی‌کشی نیز بهره می‌برند. این محصول در حالت استاندارد با ابعاد 105 در 210 سانتی‌متر ساخته می‌شود اما در ابعاد ۱۱۰در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵در ۲۱۰ سانتی‌متر و ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتی‌متر نیز ساخته خواهد شد.

قفل‌ در ضد سرقت دژ

در ضد سرقت دارای قفل‌های خاصی نیز است. قفل‌های چند زبانه فوق‌العاده‌ای که در آن به کار می‌رود، مانع از ورود سارق خواهد شد. در حالت کلی قفل‌های بسیار مستحکمی در این محصول به کار می‌روند. از این قفل‌های مستحکم و قدرتمند می‌توانیم به قفل مرکزی، چنگکی، گاوصندوقی اشاره کنیم. قفل دیجیتال یا هوشمند نوع دیگری است که عملکردی فوق‌العاده برای شما خواهد داشت. این مدل دارای انواع مختلفی مانند نوع کارتی‌، رمز دار، اثر انگشت، تشخیص چهره و... است. برخی از انواع قفل دیجیتال دارای چند نوع از این موارد هستند. یعنی به عنوان مثال یک قفل هوشمند می‌تواند هم اثر انگشتی و هم رمز دار باشد.

تفاوت در ضد سرقت با در فریم لس

طرح در ضد سرقت دژ

در ضد سرقت از نظر طرح در انواع کلاسیک و مدرن تولید و عرضه خواهند شد. در ضد سرقت معمولاً ساده است و گاهی روی آن اشکال مکعبی و زاویه‌دار مشاهده می‌شود. اما نوع کلاسیک دارای طرح شلوغ است و غالباً روی آن طرح‌هایی با منحنی‌های فراوان و نقش‌های برجسته دیده می‌شود. جالب است بدانید که شرکت دژ انواع ضد سرقت را در سه سری اکونومی، درجه یک و لوکس تولید می‌کند و همچنین محصولات ترک را نیز به مشتریان ارائه خواهد داد. تمامی این انواع با هر دو طرح کلاسیک و مدرن ساخته می‌شود.

تفاوت در ضد سرقت با در فریم لس

در فریم لس

ظاهر در فریم لس به صورتی است که چهارچوب و فریم آن مشخص نمی‌شود. از شیک‌ترین و مدرن‌ترین انواع در داخلی، در فریم لس محسوب می‌شود که معمولاً در ساختمان‌های لاکچری و مدرن از آن استفاده خواهد شد. باید بدانید که این محصول دارای فریم و چهارچوب هست اما به گونه‌ای طراحی شده است که فرد از سمت بیرون قادر به مشاهده چهارچوب نخواهد بود. یعنی اگر شما از سمت بیرونی به این محصول نگاه کنید فقط لنگه در را خواهید دید. بنابراین می‌توانیم بگوییم که در فریم لس دارای چهارچوب مخفی و توکار است. ابعاد این کالا چقدر است؟ در حالت کلی ابعاد استانداردی که برای آن در نظر گرفته شده است 90 در 215 سانتی‌متر است اما این در قابل سفارشی‌سازی نیز خواهد بود.

انواع در فریم لس

اگر بخواهیم به بررسی انواع در فریم لس بپردازیم، باید بگوییم که این محصول به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید و عرضه خواهد شد. می‌توانیم این کالا را به دو دسته در با چهارچوب آلومینیومی و در با چهارچوب چوبی تقسیم‌بندی کنیم. ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که طراحی این محصول چگونه است. در پاسخ باید بگوییم که طراحی این کالا معمولاً به صورت ساده و مدرن است و طرح خاصی روی آن مشاهده نمی‌شود. در حالت کلی این در می‌تواند به صورت پیوت و کشویی نیز تولید شود.

قفل در فریم لس

این محصول در داخل ساختمان استفاده می‌شود و معمولاً نوع قفل آن اهمیت زیادی ندارد اما یکی از شناخته‌شده‌ترین قفل‌هایی که برای آن به کار می‌رود، نوع مگنتی است. این قفل باعث می‌شود که زمان نزدیک شدن لنگه به چهارچوب، در بسته شود. اگر می‌خواهید که این قفل بی صدا کار کند و جنس مرغوبی داشته باشد، می‌توانید نوع ترک آن را سفارش دهید. شرکت دژ این امکان را به مشتری خواهد داد که نوع قفل را انتخاب کنند.

تأثیر در در دکوراسیون داخلی

یکی از مواردی که همواره هنگام انتخاب این دو محصول یعنی در ضد سرقت و در فریم لس دقت می‌شود، هماهنگی طرح و رنگ و مدل آنها با دکوراسیون داخلی ساختمان است. از در فریم لس معمولاً در خانه یا شرکتی که دارای دکوراسیون مدرن و ساده است، استفاده خواهد شد. این قضیه در مورد در ضد سرقت مدرن نیز صادق است اما اگر محیط داخلی ساختمان شما حال و هوایی کلاسیک دارد می‌توانید در ضد سرقت کلاسیک را برای ورودی منزل خود به کار برید.

در مطلبی که خواندید متوجه شدید که این دو نوع در با یکدیگر متفاوت هستند. شرکت دژ یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان انواع در در سطح کشور است که هر دو نوع در را هم به صورت آماده به شما ارائه خواهد کرد و هم آنها را با روکش دلخواه، طرح مورد نظر و ابعاد مناسب با محل نصب برای شما سفارش‌سازی می‌کند. فراموش نکنید که کارشناسان مجموعه دژ پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما هستند و می‌توانید با آنها مشاوره رایگان قبل از خرید داشته باشید تا در نهایت با اطمینان خاطر، محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید و از مزایای دژ بهره‌مند شوید.

کد خبر 815060

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha