قسمت ۶ سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم و حجم رایگان از زردفیلم منتشر شد. قسمت ششم سریال دفتر یادداشت به همراه تمامی قسمت ها و معرفی کامل سریال های در حال پخش، در ادامه مطلب قرار گرفته است. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت قسمت ششم، در ژانر کمدی و خانوادگی، به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری ساخته شده است. در این سریال بازیگران مطرح و محبوبی همچون رضا عطاران، ریما رامین فر، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، بیژن بنفشه‌خواه و الهام پاوه نژاد ایفای نقش می کنند.

دانلود قسمت ششم سریال دفتر یادداشت

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال دفتر یادداشت

بازیگران سریال

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص، مریم سعادت، شمسی فضل الهی، داریوش کاردان ، آزیتا حاجیان و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان تا قسمت ۶ سریال دفتر یادداشت

سریال، داستان 2 دوست قدیمی به نام‌های ایرج و حمید را روایت می‌کند که به‌طور اتفاقی وارد دنیای پیچیده‌ی پرونده‌های جنایی می‌شوند. این دو دوست کودکی، به دنیای پیچیده جرم و جنایت وارد می‌شوند و پای آنها به طور ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

نقد و بررسی دفتر یادداشت تا قسمت ششم

رضا عطاران که به آقای گیشه معروف است، حضورش در هر فیلم و سریالی، باغث فروش بسیار بالا است. وی حالا در سریال دفتر یادداشت بعد از ۱۵ سال در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. با توجه به ژانر کمدی و اجتماعی سریال «دفتر یادداشت»، این سریال به عنوان یک گزینه سرگرم‌کننده و خنده‌دار، می‌تواند برای تماشاگران علاقه‌مند به سریال‌های کمدی بسیار جذاب باشد.

زمان پخش قسمت ششم دفتر یادداشت

قسمت ششم این سریال کمدی، جمعه 1 دی منتشر می شود و پس از آن قسمت های دیگر جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از زردفیلم پخش می شوند. تعداد قسمت دقیق این سریال هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود با یک سریال ۱۵ قسمتی روبه‌رو باشیم.

دانلود قسمت ۶ سریال دفتر یادداشت مستقیم و کامل (قسمت ششم دفتر یادداشت)

معرفی سریال جدید گناه فرشته

گناه فرشته سریال جدید نمایش خانگی است که هم‌زمان با قسمت ششم سریال دفتر یادداشت پخش خود را آغاز می کند. این سریال به کارگردانی حامد عنقا و حضور بازیگرانی برجسته همچون شهاب حسینی (در نقش حامد تهرانی)، امیر آقایی (در نقش نوید عشیری)، لادن مستوفی، مهدی سلطانی سروستانی، دیبا زاهدی، آشا محرابی ساخته شده است.

درباره گناه فرشته بیشتر بدانید

این سریال از جمعه ساعت ۸ صبح از زردفیلم منتشر می‌شود. با توجه به بازیگران معروف، مضمون جذاب و تنوع در اجراها، «گناه فرشته» توانسته است جایگاه خود را در نمایش خانگی به روشنی بسازد و مخاطبان را به سمت خود جلب کند. هم‌زمان با این سریال از سریال مرداب و سریال دفتر یادداشت نیز دیدن کنید.

نحوه دانلود سریال گناه فرشته

شما از روز جمعه ساعت ۸ صبح می توانید به صورت هفتگی این سریال زیبا را از سایت زردفیلم و لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال گناه فرشته

کد خبر 817393

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارینا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 1
    بسیار عالی است