دومین جلسه هم‌اندیشی اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای پایتخت با حضور وزیر ارتباطات و شهردار تهران در خیابان بهشت برگزار شد.

فیبرنوری

به گزارش همشهری آنلاین؛ تهران در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته است و از این رو توسعه پروژه فیبر نوری یک ضرورت محسوب می شود. در راستای تحقق این امر مهم علیرضا زاکانی شهردار تهران و عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جلساتی داشته اند تا به یک همکاری و هم افزایی مشترکی برسند. اوایل دی ماه هم تفاهمنامه ای میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری تهران برای اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در پایتخت میان طرفین امضا شد.

در جلسه ای که صبح امروز در ساختمان شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تشریح آخرین وضعیت این تفاهم نامه، علیرضا زاکانی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه هم حضور داشتند و شهردار تهران با توجه به نقشی که این پروژه برای توسعه شهر تهران و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد، از همه شهرداران مناطق خواست تا در اجرای این ابرپروژه حداکثر همکاری را با وزارت ارتباطات داشته باشند.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت iranfttx.ir، تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته اند و چندی پیش توسط رییس جمهوری، این پروژه در استان گلستان به عنوان نخستین استانی که تمام ۳۷ شهر آن تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته است، رسما افتتاح شد.

کد خبر 825182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha