سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام گفت: ایران همراه با ژاپن، کره جنوبی و عربستان از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند.

ایران و امارات

به گزارش همشهری آنلاین، فیلیپ تروسیه پس از شکست تیمش مقابل عراق و حذف از جام ملت‌های آسیا، گفت: تمام توان خودمان را به کار گرفتیم اما واقعیت در زمین رقم خورد و عراق توانست این بازی را ببرد.

نظر سرمربی نامدار فرانسوی درباره تیم ملی فوتبال ایران

وی درباره مدعیان قهرمانی این مسابقات، گفت: ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان شانس زیادی برای قهرمانی دارند. هرچند نباید عراق را هم فراموش کرد و باید دید در مرحله حذفی نیز می‌تواند این روند را ادامه دهد.

مربی فرانسوی ویتنام که سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را با تیم ملی ژاپن دارد، گفت: سال ۲۰۰۰ که مسابقات در لبنان برگزار شد با ژاپن قهرمان شدیم. خیلی برای آن مسابقات برنامه‌ریزی کرده بودیم. باید بگویم مسابقات امسال که در قطر برگزار می‌شود سطحی بالاتر و ساماندهی بسیار بهتری نسبت به ادوار گذشته دارد.

ویتنام با قبول شکست سه بر ۲ مقابل عراق، بدون امتیاز به کار خود در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دوحه پایان داد.



کد خبر 827523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی شیر خدا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا کسی از استرالیا اسم نمیبره به عنوان مدعی ؟؟ استرالیا خطرناکتر و حرفه ای تر از خیلیاس و شانس دوم و حتی با لغزش ژاپن شانس اول قهرمانی استرالیاس حالا میبینید👍