پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو با نام تجاری «اتو اکسپو» به میزبانی کانون ایران نوین، از 10 تا 15 بهمن از ساعت 10 الی 17، در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد.

image-20240204164710-1.jpeg

علاقه‌مندان با حضور در نمایشگاه خودرو تهران، از آخرین اخبار تولید و واردات خودرو در کشور اطلاع پیدا کردند و از امکانات جذاب و متنوعی مانند تست درایو جدیدترین خودروهای خارجی، تماشای حرکات نمایشی اتوموبیل‌رانی، شبیه‌سازی خودرو یا سیمیولیشن، کارتینگ و... بهره‌مند شدند.

میزبان پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، توسط کانون ایران نوین، یکی از بزرگترین آژانس‌های تبلیغاتی کشور انجام شد. در این نمایشگاه، شاهد متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین رویدادهای خودرو ایران از دهه 40 تا به امروز بودیم. در این نمایشگاه که با حضور مریم شفیعی، مدیرعامل کانون ایران نوین و س‍پهر سیفی، رئیس هیئت مدیره کانون ایران نوین آغاز شد، لوکس‌ترین و برجسته‌‎ترین برندهای ایرانی و خارجی رونمایی شدند. از جذابیت های این رویداد نمایشگاهی ایران، می‌توان به حضور بی‌سابقه تولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه اتو اکسپو اشاره کرد که به جذابیت هرچه بیشتر نمایشگاه کمک زیادی کرده است.

لوکس‌ترین خودروی مونتاژی ایران؛ اکستریم

در نمایشگاه خودرو تهران، از لوکس‌ترین خودروی مونتاژی کشور، با حضور سپهر سیفی، رئیس هیئت مدیره کانون ایران نوین، رونمایی شد. خودرو اکستریم یا اکسید را می‌توان کامل‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروی مونتاژی در کشور دانست. این خودرو در 3 مدل طراحی شده و از نظر کیفیت در جایگاه بالایی قرار می‌گیرد.

خودرو اکستریم مدل LX

اکستریم LX نوعی کراس‌اوور کوچک و لوکس است که ابتدا در بازار چین و روسیه و سپس خاورمیانه عرضه شده و این‌بار و پس از نمایشگاه اتو اکسپو تهران، توسط گروه صنعتی مدیران خودرو به بازار ایران وارد می‌شود.

مشخصات فنی خودرو اکستریم LX

نوع موتور

4 سیلندر

حجم موتور

1598 cc

حداکثر قدرت

197 اسب بخار

گشتاور

290 نیوتن متر

انتقال قدرت

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 سرعته دو کلاچه تر

برند لوکس ایران با چه خودرویی به اتو اکسپو تهران آمده است؟

خودرو اکستریم مدل TXL

این خودرو نسخه بلندتری از مدل TX که پیش‌تر از آن گفتیم، است و کلمه L به همین «long» بودن آن اشاره دارد. کابین TXL ساختار مشترکی با «تیگو 8 پرو» دارد اما نشستن در آن، حال‌وهوای سواری در یک خودروی لوکس و مجلل را به سرنشینان می‌دهد.

مشخصات فنی خودرو اکستریم TXL

نوع موتور

4 سیلندر

حجم موتور

1998 cc

حداکثر قدرت

261 اسب بخار

گشتاور

400 نیوتن متر

انتقال قدرت

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 سرعته دو کلاچه تر

خودرو اکستریم مدل VX

اولین خودروی اکستریم که پس از پایان نمایشگاه خودروی تهران، به بازار عرضه می‌شود، خودرو اکستریم مدل VX است. گنجایش باک این خودرو 65 لیتر است و در هر 100 کیلومتر، 8.5 لیتر مصرف سوخت ترکیبی دارد. اکستریم VX، 261 اسب بخار قدرت دارد.

مشخصات فنی خودرو اکستریم VX

نوع موتور

4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور

1998 cc

گشتاور

400 نیوتن متر

انتقال قدرت

AWD

گیربکس

8 سرعته خودکار

رویداد مهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران و کانون ایران نوین

نمایشگاه اتو اکسپو به میزبانی کانون ایران نوین، در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد. علاقمندان به صنعت خودرو، در این نمایشگاه از بهترین و لوکس‌ترین خودروهای ایرانی و خارجی بازدید کردند.

کد خبر 830253

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha