شهردار منطقه یک شهرداری تهران اعلام کرد: «معابر اصلی و محورهای بزرگراهی باز هستند و شهروندان برای تردد مشکلی ندارند.»

برف روبی شهر کانادا

به گزارش همشهری آنلاین، منطقه یک تهران ۴ روز برفی را سپری می کند و در برخی از نقاط حجم بارش برف به بیش از ۳۰ سانت می رسد. از همان واپسین روزهای آغاز بارش برف در این منطقه، نیروهای برف روب در سایت های برف روبی و معابر اصلی و فرعی مستقر شدند. آن طور که مهدی صباغ عنوان کرده: «معابر درجه یک و بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی درجه دو و سه باز هستند و فقط در کوچه‌های بن‌بست و خیابان‌های بالادست مثل ناحیه ۳و۴ منطقه برف وجود دارد که در تلاش برای رفع آن هستیم.»

او به پاکسازی پل‌های عابر پیاده هم اشاره کرد و گفت که علاوه بر پل ها، ایستگاه های اتوبوس، پایانه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی هم برف روبی شده اند و با توجه به تداوم بارش برف نیروها در محل مستقر هستند و برف روبی همچنان ادامه دارد.

به گفته شهردار منطقه یک، طبق پیش بینی ها بارش برف تا ۱۰ شب ادامه دارد و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه امشب هم در حالت آماده باش کامل هستند. همچنین براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش برف و باران در روزهای آتی تداوم خواهد داشت و از این رو تدابیر لازم برای جلوگیری از طغیان، آبگرفتگی و یخ زدگی معابر و ... پیش بینی شده است.

صباغ در خصوص مقدار تناژ شن مخصوص دپو شده در منطقه هم گفت: « شب گذشته تمام سایت‌های برف روبی در نواحی شارژ شدند و کمبود شن مخصوص وجود ندارد. در مدت ۴ شب بارش، در حدود ۳۰۰ هزار کیسه شن نیز در جایگاه های دپو، شارژ کامل شدند و مورد استفاده شهروندان قرار گرفتند و عملیات شارژ مجدد نیز در حال انجام است.»

شهردار منطقه یک از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری به خصوص در محورهای شمالی و شیب دار منطقه یک خودداری کنند و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

کد خبر 835465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha