خنثی شدن حادثه اصفهان همچنان از سوی بسیاری از کارشناسان اسرائیلی باعث بی اعتبار شدن تل آویو توصیف می‌شود.

همشهری آنلاین: خنثی شدن حادثه اصفهان همچنان از سوی بسیاری از کارشناسان اسرائیلی باعث بی اعتبار شدن تل آویو توصیف می‌شود.

از جمله کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل در یک برنامه تلویزیونی می گوید: ایرانیان پاسخ و واکنش ما را مسخره می‌کنند، به نظرم آن‌ها از این بازی پیروز بیرون آمدند، آنها آشکارا برتری اسرائیل را دستخوش تغییر قرار دادند اما در مقابل ما در پاسخی که دادیم نه مسئولیتی پذیرفتیم و نه خسارت بزرگی به بار آوردیم.

کد خبر 846738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عبدالحسین آقابزرگی US ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    3 0
    به نام خدای متعال خوشترآن که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد حمله شنبه گذشته ایران به رژیم صهیونیستی یکی از بزرگ‌ترین حملات پهپادی و موشکی بود که جهان آن را مشاهده کرد. رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به نقش این کشور در مقابله با این حمله افزود: ما از اسرائیل دفاع کردیم و به آنها برای مقابله با این حمله کمک کردیم، امروز ایران با محدود شدن صادرات خود و افزایش تحریم‌ها تاوان این اقدام را پرداخت می‌کند در همین زمینه، ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز اعلام کرد: اگر اطلاعات و حمایت‌های ما و شرکایمان نبود مقابله اسرائیل با این حمله با شکست مواجه می‌شد. حمله ایران به اسرائیل در نهایت شکستی بزرگ محسوب می‌شود. روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه پس از اینکه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حمله ادعایی در داخل ایران را «مسخره» خواند، خواستار برکناری فوری او شدند. آن‌ها تاکید کردند بن گویر با این اظهارات جان فرزندان ما را به خطر می‎‌اندازد