هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال برای سه بازیکن فصل گذشته این تیم شرایطی را تعیین کرده که تمدید قرارداد آن‌ها باید در همین چارچوب انجام شود.

بازی استقلال 1-0 گل گهر سیرجان| لیگ برتر فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال با تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی در هفته اخیر به صورت رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی‌اش را آغاز کرده است.

طرفداران استقلال طی هفته‌های گذشته درگیر ادامه یا پایان همکاری با جواد نکونام به عنوان سرمربی بودند و همچنین نگران وضعیت بازیکنان فصل گذشته هستند.

یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر نام او زیاد مطرح شده، روزبه چشمی است که تکلیف وضعیت ادامه همکاری او با آبی پوشان نامشخص است.

مطابق جدیدترین اطلاعات جدید چشمی به دلیل عدم دریافت بدهی‌های معوقه خود هنوز با باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسیده و همچنین او منتظر مشخص شدن تکلیف تیم و بقیه بازیکنان است.

در همین راستا هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال برای سه بازیکن فصل گذشته این تیم شرایطی را تعیین کرده که تمدید قرارداد آن‌ها باید در همین چارچوب انجام شود.

هلدینگ خلیج فارس در فصل ۰۴-۱۴۰۳ برای دستمزد بازیکنان استقلال سقف ۳۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته است، به این معنا که هیچ بازیکنی بالاتر از این مبلغ به عنوان پایه قرارداد دریافت نخواهد کرد. به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند که این سقف دستمزد را برای سه بازیکن خود یعنی روزبه چشمی، صالح حردانی و مهرداد محمدی در نظر بگیرد و قرارداد باقی بازیکنان پایین‌تر از ۳۰ میلیارد تومان است.

با این وجود اکنون باید منتظر ماند و دید که به غیر از چشمی، دو بازیکن دیگر با وجود پیشنهاداتی که در نقل و انتقالات به دست آن‌ها می‌رسد، حاضر به ادامه همکاری با استقلال خواهند بود یا خیر. البته اخباری وجود دارد که مهرداد محمدی قراردادی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان با استقلال منعقد کرده است.

کد خبر 864509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • جوان عاقل IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    20 2
    واقعا خجالت داره در جایی که یک معلم زحمت کش با سواد ده ملیون حقوق بگیره کودک کار مقوا جمع کنه بعد شماها برا بازیکن فوتبال چند میلیارد دستمزد تعیین کنید .خجالت بکشید
    • ناشناس BR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      4 16
      خوب اونهاهم برندفوتبالیست بشندیاخودت بروفوتبال بازی کن تویه کشورهشتادمیلیونی چندنفرفوتبالیست میشند
  • کورد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    9 6
    مگه دستاوردشان چیه بااین پولها چقدرمیشه اشتغال ایجاد کردومملکت راازاین فلاکت درآورد فوتبال والیبال هندبال و.....درایران نباشند چه اتفاقی بدی میخوادبیافته لطفاجمع کنید این بساتهارا
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    10 4
    باشگاه متخصص باند بازی قرارداد 100 میلیاردی هم خواهد داشت ولی روی قرارداد 10 میلیون تومان
  • استقلال IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    13 0
    انصافا این همه پول میلیاردی تو این فوتبال داغون کشور حرومه
  • حسین ذبیحی«نسیم» IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    11 2
    سقف ۳۰و۴۰ملیاردی برای بازیکنهای فوتبال (به پرداختی های پنهانی دیگرکارنداریم)در شرایطی که مردم وکارمندان با حداقل درامدگذران معاش می‌کنند گناه کبیره وحرام است.حالا هواداران توسرهم بزنند....
  • US ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    این بازیکنانی که اکثرشان هم سواد درست و حسابی ندارن پولهای میلیاردی بگیرن بعد این وضعیت کارمندان تحصیل کرده و باسواد باشه.
  • باقری IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ما استقلالی ها اصلا " مایل نیستیم قائدی با این مبلغ بالا به استقلال بیاید چون در بازی وقتی یک دفاع تیم های مثل پرسپولیس و سپاهان و تراکتور برای مهار قائدی می گذارند دیگر قائدی بی اثر می شه ما انتظار داریم ستاره های سال قبل را تمدید کنند و چند بازیکن ستاره جوان چه ایرانی و خارجی جهت تقویت درر دفاع، هافبک و مهاجم جذب شود و اگه ۶ بازیکن ۳۰ میلیاردی بجای قائدی استقلال جذب کند باز خیلی کمتر از مبلغی هست که برای جذب قائدی باید هزینه کند
  • کارگر IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    کاش یک وام200تومانی‌گیرمابیاد
  • حمید IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    محمدی پنج میلیاردم ارزش نداره چهارتا گل شانسی زده واقعا چرا بلید همچنین پولی رو بگیره پیروزی چی هم هست بدین بره
  • ۵۹ IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    مهرداد محمدی در این حد نیست که براش اینقدر تعیین شده