در مورد مهدی ترابی که برای دومین بار در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته.

ترابی

به گزارش همشهری‌آنلاین، شوک ابتدای پنجره تابستانی هنوز در پرسپولیس رفع نشده؛ آنجا که ناگهان خبر رسید چند تن از بازیکنان اصلی این تیم از قبل با باشگاه تراکتور به توافق رسیده‌اند و برای فصل جدید به عضویت این تیم تبریزی در خواهند آمد.

در این میان نام مهدی ترابی هم دیده می‌شد؛ ستاره شماره۹پرسپولیس که طی این سال‌ها نقش مؤثری در کامیابی‌های سرخپوشان داشته است. ترابی البته فصل گذشته در بهترین فرمش نبود و در لیگ برتر فقط ۲گل به ثمر رساند. ترابی یک گل در جام‌حذفی و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند تا در مجموع با ثبت ۴گل در همه مسابقات، در این زمینه ضعیف‌ترین آمارش را از زمان حضور در پرسپولیس به جا گذاشته باشد. به هر حال او یک ستاره مهم برای قرمزها به شمار می‌آمد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در لیگ بیست‌وچهارم با پیراهن تراکتور دیده خواهد شد.

درصورت جدایی، این دومین کوچ ترابی از جمع قرمزهای پایتخت خواهد بود که البته بین این دو مورد، شباهت‌هایی هم وجود دارد. ترابی مهرماه۱۳۹۹، اوایل لیگ بیستم به شکل خیلی ناگهانی پرسپولیس را ترک کرد و پیراهن العربی را پوشید. او البته در قطر موفق به برآوردن انتظارات نشد و از همان ابتدا انتقادهای زیادی را تحمل کرد. بعد هم در شرایطی که فقط نیم‌فصل از حضورش در العربی گذشته و فقط ۲گل زده بود این باشگاه را ترک کرد و به پرسپولیس برگشت. جالب اینجاست که ترابی نه در زمان رفتن توضیحی ارائه داد و دلایل جدایی‌اش را گفت و نه در زمان بازگشت مثل خیلی از دیگر بازیکنان به صرافت عذرخواهی و دلجویی از هواداران افتاد! از قرار معلوم واکنش‌های عمومی به تصمیمات ترابی خیلی برای او اهمیتی ندارد و شاید به همین دلیل است که این بار هم خیلی سر و صدا نکرده و راحت در حال عقد قرارداد با تراکتور است. احتمالا هم در آینده‌ای نه‌چندان دور، دوباره به همین راحتی به پرسپولیس برمی‌گردد!

کد خبر 865107
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • .h IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 0
    به درک اگه به خاطر پول مونده بودن بزار برن
  • امیر IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    هر بازیکنانی که بخواهد برای هوادارن وپرسپولیس کبیر تعیین تکلیف کنه همون بهتر که برود ودر راهم پشت سرش ببنده .شرشون کم
  • باربد IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بره به ... ،پرمدعای پولکی بی چشم ورو
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بخاطر پول خودش میدونه فقط دو تیم در ایران فقط قهرمان میشن. استقلال و پرسپولیس