رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند پس از مدت‌ها در یک رستوران در خیابان فرشته تهران کنار یکدیگر دیده شدند.

فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین،‌رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند در یکی از کافه رستوران‌های خیابان فرشته تهران با یکدیگر دیدار داشتند؛ این اتفاق درحالی رقم خورده است که دو بازیکن بعد از مدت‌ها دوباره یکدیگر را در اینستاگرام فالو کرده‌اند.

پیش از این شایعه تبادل این دو بازیکن بین سپاهان و پرسپولیس نیز شنیده می‌شد اما مدیرعامل سپاهان امروز این شایعه را رد کرد و بار دیگر تاکید کرد رضاییان با تیم اصفهانی قرارداد دارد و رفتن و او منتفی است.

دورهمی مخفیانه دو چهره جنجالی در خیابان فرشته   + عکس |  این دو بازیکن بعد از مدت‌ها دوباره یکدیگر را در اینستاگرام فالو کرده‌اند!

رضاییان و بیرانوند در فصل نقل و انتقالات شرایط مشابهی دارند. هر دوی این بازیکنان ملی‌پوش از تیم سابق خود جدا شده‌ و شایعات زیادی در خصوص مقصد آینده آن‌ها مطرح می‌شود.

نکته دیگر تشابه وضعیت رضاییان و بیرانوند این موضوع است که مدیران عامل هر دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس معتقدند جدایی آن‌ها غیر قانونی است!

با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها باید ببینیم که این دو چهره سرشناس فوتبال ایران در خصوص آینده فوتبالی خود چه تصمیمی می‌گیرند و شاید این دورهمی غیرمنتظره بی ربط بی حواشی فصل نقل و انتقالات نباشد.

کد خبر 865651
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha