منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اختلافات در داخل کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم افزایش یافته و «ایتامار بن‌گویر» پاسخ تلفن‌های نتانیاهو را نمی دهد و روسای ائتلاف تشکیل دهنده کابینه نیز به خاطر اختلافات داخلی از مدتی پیش نشست برگزار نکرده اند.

نتانیاهو و بن‌گویر

به گزارش همشهری‌آنلاین، «میخال شیمش» خبرنگار امور سیاسی شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر در گفت‌وگو با شرکای سیاسی‌ خود در مورد ایتامار بن گویر گفته است که من مدیر مهدکودک نیستم و (بن گویر) نباید اینگونه رفتار کند. او پاسخ تلفن من را نمی‌دهد و در نشست‌ها هم حاضر نمی‌شود.

از سوی دیگر، «ارییه درعی» رئیس حزب حریدی «شاس» رژیم صهیونیستی نیز از بن گویر خشمگین است و اعضای این حزب می‌گویند که تداوم این کابینه که نمی‌تواند وظیفه خود را انجام دهد، بی‌فایده است.

همچنین شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که اختلافات در داخل کابینه این رژیم افزایش یافته و بن گویر دنبال بهانه‌هایی می‌گردد تا کابینه منحل و انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) برگزار شود.

در این گزارش آمده است: مسئولان (صهیونیست) می‌گویند که روسای ائتلاف کابینه مدتی است که به خاطر اختلافات داخلی نشست برگزار نکرده اند و ارییه درعی رئیس حزب شاس و عضو ناظر کابینه مدتی است که در نشست‌های کابینه حاضر نمی‌شود.

شکست از مقاومت فلسطین و لبنان، تنش‌ها بین مقامات رژیم اشغالگر را افزایش داده است و مخالفان کابینه حاکم خواستار برگزاری سریع تر انتخابات زودهنگام و برکناری نخست وزیر هستند.

اخیرا نیز نتانیاهو از اظهارات «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره باقی‌ماندن جنبش حماس در نوار غزه بعد از جنگ انتقاد کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیش تر گفته بود که جنبش حماس در نوار غزه حتی پس از پنج سال باقی خواهد ماند.

این برای سومین بار است که اظهارات هاگاری باعث انتقاد مقام‌های امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی و در رأس آنها نتانیاهو شده است.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

کد خبر 865777
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha