زردپوشان پیش از هر تیم دیگری باید فصل را آغاز کنند. چون آنها در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باید روز سه‌شنبه ۱۶مردادماه میزبان شباب‌الاهلی امارات باشند

امید نورافکن

همشهری آنلاین- امید نورافکن در لیست بازیکنان سرباز قرار گرفت تا سپاهان را به مقصد ملوان ترک کند. در جمع بازیکنان سرشناسی که در این فصل برای سپری کردن خدمت سربازی راهی انزلی خواهند شد، نورافکن یکی از سرشناس‌ترین‌ها محسوب می‌شود. او که تجربه بازی در چند پست مختلف را دارد بازی‌های زیادی هم برای تیم ملی انجام داده، حالا باید در انزلی خدمت سربازی‌اش را سپری کند و ملوان با حضور او قوی‌تر از همیشه خواهد شد.

امید نورافکن فصل گذشته به‌خاطر یک مصدومیت طولانی‌مدت تقریبا کل نیم‌فصل اول را از دست داد. او فقط توانست ۱۶بازی برای سپاهان انجام دهد که از این تعداد هم ۳بازی در ترکیب اصلی تیم نبود و فقط ۱۳بار در جمع ۱۱بازیکن آغازکننده قرار گرفت. برخلاف ادواز گذشته که گل‌ها و پاس گل‌های زیادی به نام امید نورافکن ثبت می‌شد امسال او هیچ گلی نزد و فقط یک پاس گل داد تا یکی از کم‌اثرترین فصل‌های عمر فوتبالش را گذرانده باشد.

نورافکن که با نمره ۷.۱۴ یازدهمین بازیکن موفق سپاهان در فصل گذشته محسوب می‌شود، اولین بازیکنی نیست که این تیم را در نقل‌وانتقالات تابستانی ترک می‌کند. از تیم سپاهان که در فصل گذشته قهرمان جام حذفی و تیم سوم لیگ برتر شد، رامین رضاییان بلافاصله بعد از فینال حذفی از سپاهانی‌ها خداحافظی کرد و حالا هم در حال کشمکش با اصفهانی‌ها بر سر مدت قرارداد است. مسئولان باشگاه اعتقاد دارند او هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد اما رضاییان می‌گوید «وقتی خداحافظی کردم یعنی قراردادی ندارم!» بر خلاف او، شهریار مغانلو هنوز قرارداد دارد و خودش هم این موضوع را رد نمی‌کند اما چون این قرارداد بند فسخ دارد شهریار تصمیم گرفته با پرداخت رقم رضایتنامه‌اش راهی باشگاه‌های امارات شود.

میلاد زکی‌پور هم قراردادش به پایان رسیده بود که به استقلال پیوست. فرشاد احمدزاده هم خیال رفتن به پرسپولیس را دارد اما هنوز توافقی انجام نشده و معلوم نیست انتقالی صورت بگیرد. با این وصف تقریبا ۳۰درصد ترکیب اصلی سپاهان تغییر خواهد کرد و این در حالی است که زردپوشان پیش از هر تیم دیگری باید فصل را آغاز کنند. چون آنها در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باید روز سه‌شنبه ۱۶مردادماه از شباب‌الاهلی امارات میزبانی کنند.

کد خبر 866012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha