دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از موافقت بنیامین نتانیاهو با اعزام هیأت مذاکره‌کننده اسرائیلی به مذاکرات آتش‌بس غزه در روز پنجشنبه خبر داد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد نتانیاهو با تیم مذاکره کننده اسرائیلی و مقامات امنیتی درباره توافق تبادل اسرا، گفت‌وگوی مفصلی کرد.

در بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی آمده است: بنیامین نتانیاهو با اعزام هیأت مذاکره‌کننده اسرائیلی در روز پنجشنبه موافقت کرد. نشستی که به ریاست نتانیاهو در مورد توافق تبادل اسرا برگزار شد، حدود ۶ ساعت به طول انجامید.

در همین رابطه، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع آگاه نوشت: هیأت مذاکره کننده اسرائیل برای پیشبرد مذاکرات چراغ سبز دریافت کرد.

این روزنامه صهیونیستی، دیدار نتانیاهو، تیم مذاکره کننده و روسای سرویس های امنیتی را مثبت خواند.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، به نتانیاهو به خاطر تصمیمش برای اعزام هیأت مذاکره کننده برای از سرگیری مذاکرات تبادل اسرا تبریک گفت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: دستاوردهای عملیاتی در جنگ، شرایط مذاکرات را ایجاد کرد و فرصت محدودی برای آزادی «گروگان ها» وجود دارد.

وی تصریح کرد: تمام نهادهای امنیتی اسرائیل از نتانیاهو در کار دستیابی به توافق حمایت می کنند، حتی اگر اختلافاتی وجود داشته باشد.

کد خبر 868407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 1
    دروغ است باید تانابودی اسرائیل تلاش کرد