سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران - رعد و برق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، همچنین ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق و شمال هرمزگان و پنجشنبه در گیلان برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

جمعه و شنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

یکشنبه در گیلان، برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته بعد در ارتفاعات واقع در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

در ۵ روز آینده در برخی مناطق شرق، شمال شرق، جنوب شرق به‌ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردو خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور به جز استان‌های ساحلی دریای خزر روند تدریجی افزایش دما به‌ویژه در مناطق مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در پیش خواهد بود.

امروز و فردا دریای عمان، مرکز و شرق خلیج فارس، پنجشنبه و جمعه دریای خزر و از جمعه تا یکشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

کد خبر 869013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha