مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

گروه‌اقتصادی: صاحبان خودرو برای گاز سوز کردن خودرو به کارگاه‌های غیرمجاز و فاقد مجوز قانونی مراجعه نکنند.

شرکت گازخودرو ایران در اطلاعیه‌ای با درخواست از مردم برای مراجعه نکردن به کارگاه‌های غیرمجاز برای دوگانه سوز کردن خودروهای خود اعلام کرد: از آنجا که تجهیزات مورد استفاده در این کارگاه‌ها فاقد استانداردهای مربوط است، از این‌رو صاحبان خودروهای دوگانه سوز برای مواردی مانند تعمیرات، تنظیم موتور خودرو و تعویض قطعات سی‌ان‌جی از مراجعه به کارگاه‌های غیرمجاز خودداری کنند.

در اطلاعیه شرکت گاز خودرو ایران بر این موضوع تاکید شده است که تجهیزات مورد استفاده در این کارگاه‌ها، غیرمجاز است و مورد تایید هیچ‌یک از مؤسسه‌ها و سازمان‌های ذیربط نیست.

شرکت گازخودرو ایران همچنین از شهروندانی که خودروی آنها مشمول طرح تبدیل به دوگانه‌سوز (بنزین ـ سی‌ان‌جی) می‌شود، خواسته است: درصورت بروز هرگونه مشکل فنی در سیستم سی‌ان‌جی به کارگاه‌های مجاز مراجعه کنند و از دستکاری قطعات مربوط به این سیستم به‌ویژه مخزن پرهیز جدی کنند؛ ضمن آنکه پس از تبدیل خودرو و تایید کیفی آن از مسئول کارگاه مجاز مربوط، برچسب سوختگیری و بیمه یکساله دریافت کنند.

در اطلاعیه شرکت گاز خودرو ایران همچنین از شهروندان خواسته شده است تا از قرار دادن اشیای سخت و نوک‌تیز، مواد شیمیایی خورنده(آب‌باتری و اسید) در مجاورت مخازن نصب شده در خودرو و فعالیت‌هایی از جمله جوشکاری، سوهان‌کاری روی مخازن و هرگونه آسیب رساندن به رنگ مخزن، جدا خودداری کنند.

کد خبر 87623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز