رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همه قدردان اقدام قالیباف هستیم، گفت: این اقدام پیام اقتدار و عزم راسخ جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم دولتی رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی را نشان داد.

قالیباف

همشهری آنلاین: مهدی پیرهادی در دویست و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت، اظهار کرد: مردم ما از یک کارگر تا مسئول آماده جان فشانی هستند و همدردی با خانواده های لبنانی از پیام های مهم سفر رئیس مجلس به بیروت است.

وی افزود: یکی از بالاترین مقامات کشور در بیروت حضور یافت و پیام اقتدار و عزم راسخ جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم دولتی رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی را نشان داد. هم می توان در دیپلماسی فعالانه حاضر شد و هم می توان در ضاحیه لبنان شجاعانه حضور پیدا کرد. ایشان پیام جمهوری اسلامی را به صورت شفاف اعلام کرد. همه قدردان این اقدام هستند.

پیرهادی ضمن گرامیداشت یاد شهید مصطفی چمران، خاطرنشان کرد: این شهید حماسه های بزرگی در لبنان آفرید به طوری که اقداماتی که امروز در بیروت می بینیم و شاهد مقابله در لبنان در برابر رژیم کودک کش اسرائیل هستیم.

وی با بیان اینکه ذات این رژیم شیطان صفت است، یادآور شد: امیدواریم تمام مردم آزادی خواه جهان با خون این مظلومان بیدار شوند.

کد خبر 890189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha