پسر رئیس جمهور پاسخ ادعای حمید رسایی در خصوص محمدجواد ظریف را با انتشار توییتی داد.

یوسف پزشکیان

به گزارش همشهری آنلاین یوسف پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در پاسخ به طرح برخی روایت‌ها درباره دیدگاه پدرش به محمدجواد ظریف نوشت: «‏از رئیس‌جمهور پرسیدم، گفتند حرفم همان بوده که همیشه گفته‌ام. نتیجهٔ تنگ‌نظری‌ها بیرون راندن دلسوزان توانمند از دایرهٔ انقلاب است. مواضع ‎وفاق‌ستیز به صلاح ایران ‌نیست. دوستی و برادری‌ام با آقای دکتر ظریف خدشه‌ناپذیر و خیرخواهی و وفاداری ایشان به نظام و ایران انکارناپذیر است.»

فرزند رئیس‌جمهوری در حالی این روایت را از دیدگاه پدرش درباره ظریف مطرح می‌کند که حمید رسایی نماینده مجلس در توییتی، این توصیف را از جلسه اخیر نمایندگان تهران با پزشکیان ارائه کرده است:

«در جلسه دیشب نمایندگان تهران با رییس جمهور، از ابقای غیرقانونی ظریف درجایگاه معاونت ریاست جمهوری پرسیدم. پزشکیان پاسخ داد: آقای ظریف بیرون مانده بود، اپوزسیون ما می‌شد، داخل دولت که باشد کنترل می‌شود.»

کد خبر 891654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    2 0
    رسایی و نوچه هایش امثال ثابتی سوادشون درهمین حداست دیگه بهتر از این نمیشه انتظار داشت.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
      0 0
      تو از کی کینه نداری با خودت هم درگیری لابد
  • جاوید IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 1
    قطعا رسایی دروغ نمیگه چون در جلسه نمایندگان حضور داشتن و اگه صحت نداشت ، تکذیب میکردن .همین حرفها نشون میده ظریف باید محاکمه میشد.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 0
    قانون برای همه باید یکسان باشد ویژه خواران و رانت بازان و آقازاده ها و از ما بهترون هم باید به قانون احترام بذارند و عمل کنند از طرفی پست غیر قانونی در دولت رئیس جمهوری که خودش چند دوره نماینده مجلس و قانون گذار بوده نباید باشد دیگه