چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

فلوریدا: یک سارق 42 ساله در اقدامی عجیب خواستار دستگیری خود شد.

این مرد در ساعات پایانی شب با یک سلاح سرد وارد پمپ‌بنزین شد و پس از نشان دادن سلاح به کارمند پمپ‌بنزین از او خواست بدون سر و صدا همه موجودی صندوق را به او بدهد.

کارمند پمپ‌بنزین هم که خیلی ترسیده بود به درخواست این سارق عمل کرد و او پس از گرفتن پول پا به فرار گذاشت. اما در حالی که این سارق می‌توانست بدون کوچک‌ترین دردسری فرار کند، تنها 20 دقیقه پس از سرقت با تلفن همراهش با پلیس تماس گرفت و خواست او را به اتهام سرقت دستگیر کنند. این مرد در توجیه اقدامش گفت که نگران از دست دادن موقعیت شغلی کارمند پمپ‌بنزین بوده است.

مواد مخدر در دادگاه

منهتن: در حالی که افراد سعی می‌کنند هنگام حضور در دادگاه ظاهری آراسته داشته و مورد خلافی به همراه نداشته باشند، یک زن میانسال با مقداری مواد مخدر وارد دادگاه شد. این زن بنا بود به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود اما هنگامی که ماموران از او خواستند از دستگاه ویژه بازرسی عبور کند، مشخص شد که داخل جیبش مقداری مواد مخدر وجود دارد.

علاوه بر این یک قیچی و چاقو هم از دیگر وسایل ممنوعی بودند که این زن در دادگاه با خود آورده بود. ماموران پس از مشاهده موارد تخلف، این زن را که قرار بود شاهد یک پرونده باشد دستگیر کردند و او به زودی در نقش متهم در دادگاه حاضر خواهد شد. این زن به خبرنگاران گفت که فراموش کرده بود مواد مخدر را قبل از ورود به دادگاه از جیبش خارج کند و این فراموشی برایش چند ماهی زندان در پی خواهد داشت.

خالکوبی با کارد و چنگال

پنسیلوانیا:جوانی که از ابزاری عجیب مانند کارد و چنگال برای خالکوبی بدن دوستش استفاده کرده بود به زندان افتاد. این جوان 19 ساله به دوستش پیشنهاد داد تا برای متفاوت به نظر رسیدن با ابزاری غیر از ابزار مخصوص خالکوبی این کار را انجام دهد.

به همین دلیل او به آشپزخانه رفت و از کشو یک کارد و چنگال برداشت و با استفاده از جوهر معمولی خالکوبی را آغاز کرد. البته خوشبختانه والدین این جوان به موقع سر رسیدند و پیش از اینکه او آسیب بیشتری به پوست دوستش وارد کند، مانع ادامه این کار شدند.

گفتنی است با وجود اینکه دوست این جوان شکایتی از او ندارد اما پلیس وی را دستگیر کرده و به زندان انداخته است. به گفته پلیس، استفاده از ابزار نامناسب و ناآشنایی او به خالکوبی، می‌توانست به قیمت از دست دادن جان دوستش یا آسیب جدی به سلامت او تمام شود. البته در حال حاضر حال عمومی جوانی که روی پوستش این کار انجام شده رو به بهبود است.

استخوان بدلی

لندن: بدون تردید هیتلر یکی از مخوف‌ترین شخصیت‌های تاریخی است که هنوز علت مرگ او به درستی مشخص نشده است. این در حالی است که از سال‌ها پیش بخشی از استخوان جمجمه هیتلر در یک موزه نگهداری می‌شود و اخیرا دانشمندان تحقیقاتی را روی آن آغاز کرده‌اند.

نکته جالب این است که دانشمندان با بررسی بخشی از این استخوان دریافته‌اند که در واقع این استخوان متعلق به یک زن است که در حدود سن 20 تا 40 سالگی درگذشته است.

به همین دلیل اخیرا تردید‌هایی در مورد اینکه این استخوان متعلق به هیتلر باشد به وجود آمده و دانشمندان به دنبال کشف علت این نکته هستند.

به گفته محققان،تحقیقات گسترده روی استخوان جمجمه هیتلر که گفته می‌شود با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده، تنها راهی است که می‌توان پس از سال‌ها دلیل مرگ او را تشخیص داد اما اکنون باید دنبال استخوان اصلی گشت.

کد خبر 91721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز