سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

آلاباما: یک زن 37 ساله که قصد اثاث‌کشی داشت با خودروی شخصی‌اش بخشی از وسایل را به منزل جدید انتقال می‌داد.

اما فرزندش از او خواست که در طول مسیر روی سقف بنشیند و مادر خونسرد هم یک جعبه روی سقف بست تا دختر کوچکش داخل آن بنشیند. اما در مسیر گشت پلیس این خودرو را متوقف کرد و بابت این رفتار از زن جوان توضیح خواست.

او به ماموران گفت تنها به دلیل شاد کردن کودکش این کار را انجام داده است. گفتنی است حتی این احتمال وجود دارد که او حضانت فرزندش را به خاطر این بی دقتی برای مدتی از دست بدهد. این زن در دفاع از خود گفت که جعبه را بسیار محکم بسته بود و امکان افتادن دختر کوچکش وجود نداشت.

توهم سرقت مسلحانه

نیویورک: صاحب یک مغازه که از مواد مخدر استفاده کرده و دچار توهم شده بود، برای خودش دردسر بزرگی ایجاد کرد. ماجرا از این قرار بود که یک مرد جوان در حالی که دست‌هایش در جیب شلوارش بود وارد مغازه شد و صاحب مغازه به گمان اینکه او یک سارق مسلح است یک کیف دستی از داخل کمد بیرون آورد و هر چه پول در صندوق داشت را داخل آن ریخت.

مرد جوان که با تعجب این صحنه را نگاه می‌کرد ناگهان متوجه شد که کیف پر از پول مقابل پایش است. اما او که خیلی ترسیده بود بدون برداشتن کیف پا به فرار گذاشت و پلیس را در جریان قرار داد.

ماموران پس از حضور در محل دریافتند که صاحب مغازه در حالت عادی قرار ندارد و تحت تاثیر مواد مخدر است. آنها او را بازداشت کردند و پول‌های داخل کیف را به صندوق مغازه‌اش بازگرداندند. این مرد به دلیل مصرف مواد مخدر باید چند روزی را در زندان سپری کند.

جلسه دولت زیر آب

مالدیو: مقامات مالدیو تصمیم گرفته‌اند به منظور توجه بیشتر به حل مشکل گرمایش زمین یکی از جلسات دولتی را در زیر آب برگزار کنند. به همین دلیل وزرای کابینه هم اکنون در حال گذراندن دوره‌های غواصی هستند تا بتوانند با موفقیت جلسه زیر آب را برگزار کنند.

گفتنی است این جلسه در 6 متری عمق دریا تشکیل خواهد شد و وزرای کابینه از تخته وایت‌برد وعلامت‌هایی که توسط دست ها ایجاد می‌شود برای صحبت کردن با یکدیگر استفاده خواهند کرد.

این در حالی است که مالدیو از جمله کشور‌های جهان است که به شدت تحت تاثیر پیامد‌های مخرب گرمایش زمین قرار گرفته است و سطح آب دریا در اطراف آن بسیار بالا آمده است. نکته جالب در مورد جلسه زیر آب دولت مالدیو این است که آنها با لباس غواصی و کپسول اکسیژن وارد آب خواهند شد واحتمالا صندلی‌هایی برای نشستن آنها درنظر گرفته می‌شود.

بازگشت به زندان

مکزیکوسیتی: یک جوان که به علت سرقت، 2 سال را در زندان سپری کرده بلافاصله پس از اینکه از زندان آزاد شد متوجه شد که خانواده‌اش حاضر به پذیرش او نیستند. او مدتی را در کوچه و خیابان سپری کرد اما از آنجایی که پولی در بساط نداشت بار دیگر دست به سرقت زد. او از سرقت های کوچک شروع کرد و همیشه آرزو داشت که پلیس او را دستگیر کند.

اما در هیچ کدام از سرقت‌های کوچک به دام نیفتاد و سرانجام تصمیم گرفت برای بازگشت به زندان از بانک سرقت کند. او یک اسلحه قلابی تهیه کرد و وارد بانک شد و با تهدید اسلحه قصد سرقت داشت که نگهبان بانک توانست او را دستگیر کند.

او پس از دستگیری به خبرنگاران گفت تنها راه بازگشتش به زندان سرقت مسلحانه بود اما از آنجایی که نمی‌توانست اسلحه واقعی تهیه کند، با اسلحه قلابی اقدام کرد. او در کمال تعجب ابراز امیدواری کرد با توجه به سابقه‌ای که در زندان دارد این بار مدت بیشتری در زندان باقی بماند.

کد خبر 92227

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز