یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: 2 پسرخاله جوان با فرارسیدن عصر، شکار طعمه‌های خردسال خود را آغاز می‌کردند

آنها سوار بر یک موتورسیکلت، به سراغ دختربچه‌ها رفته و طلاهای آنها را دزدیده و سپس فرار می‌کردند.

ماموران پلیس منطقه خانی‌آباد در جریان دستگیری 2موتورسوار سارق توسط مردم قرار گرفتند با حضور ماموران در محل،  مشخص شد اهالی خانی آباد، مردان جوان را پس از آنکه طلاهای یک دختر خردسال را ربوده‌اند، به دام انداخته‌اند.

دستگیری آنها هنگامی رخ داد که دختر خردسالی که طلاهایش توسط این دو جوان سرقت شده بود، با داد و فریاد به پدرش گفت که مردان موتورسوار النگوهای او را سرقت کرده‌اند.
پس از آنکه این دختر خردسال ماجرا را به پدرش گفت، این مرد و چند نفر دیگر از اهالی محل به‌دنبال 2 جوان موتورسوار دویدند و لحظاتی بعد آنها را که به زمین خورده بودند دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پایگاه آگاهی، بازجویی از آنها آ‌غاز شد و متهمان در نخستین بازجویی‌ها با بیان اینکه تا‌کنون طلاهای 12 کودک را در منطقه خانی آباد و شهرک ولیعصر سرقت کرده‌اند، اعتراف کردند که با فرا رسیدن عصر، سرقت‌های خود را آغاز و از دختر بچه‌های خردسال سرقت می‌کرده‌اند.

شاکیان بیایند

قاضی قیصری، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، روز گذشته با اعلام خبر دستگیری این دو سارق،  دستور انتشار تصویر بدون پوشش آنها را صادر کرد و از شهروندانی که به این صورت از فرزندان آنها سرقت شده است، درخواست کرد برای شکایت از متهمان به دادسرای جنایی پایتخت مراجعه کنند.

کد خبر 94193

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز