پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در انتقاد به افزایش حق بیمه شاغیلن، وزیر رفاه گفت، به جای رقمی ثابت از امسال درصدی از حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها به عنوان حق بیمه کسر می‌شود.

صادق محصولی وزیر رفاه

به گزارش ایسنا، وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری بنابر مصوبه بودجه سال 89 در مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا از ابتدای امسال به جای این که رقم ثابتی به عنوان بیمه خدمات درمانی دریافت شود، درصدی از حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها به عنوان حق بیمه کسر می‌شود.

 صادق محصولی درباره انتقاداتی که برخی از کارکنان دولت نسبت به افزایش حق بیمه درمانی دارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری براساس بودجه سال 89 که مصوب مجلس شورای اسلامی است، مقرر شد از امسال بجای این که رقم ثابتی به عنوان بیمه خدمات درمانی توسط کارمندان پرداخت شود، درصدی از حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها به عنوان حق بیمه کسر شود.

 محصولی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همین مصوبه مجلس اجرا می‌شود و بر این مبنا هفت درصد حق بیمه درمانی برای شاغلان و بازنشسته‌ها در نظر گرفته شده که از این هفت درصد سهم بازنشسته 5/1 و سهم کارمند 2 درصد است.

 براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی تصریح کرد: مابقی این هفت درصد را دولت و دستگاه‌های متولی پرداخت می‌کنند و این موضوع شامل همه دستگاه‌های دولتی تابع مصوبه می‌شود.

کد خبر 123264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز