شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

قصد نداریم بنویسیم هر چه بگندد نمکش می‌زنند و اگر نمک بگندد چه اتفاق‌هایی ممکن است بیفتد اما نگاهی به وضعیت بهداشتی ورودی این مرکز‌بهداشت واقع در ماسور خرم آباد و مرکز لرستان چندین و چند سئوال را به ذهن متبادر می‌کند.

 مثلا اینکه اگر کودکی را برای تزریق واکسن کزاز به این مرکز بیاورند و وی جلوی در‌های ورودی تعادلش به هم خورده و زمین بخورد، به دنبال آن نیز دستش خراش بردارد، چه اتفاقی خواهد افتاد. به احتمال زیاد با این همه آلودگی این مرکز، وی ابتدا کزاز گرفته و بعد از آن واکسن این بیماری را دریافت می‌کند. شاید هم برای تزریق آن دیر شده باشد. به هر حال مردم این منطقه از مسئولان توقع دارند که هر چه زودتر به وضعیت این مرکز رسیدگی شود.

در بطن ماجرا

راست می‌گویند که این روز‌ها شرط نخست برای موفقیت در هر حرفه‌ای این است که هر لحظه باید در بطن ماجرا باشی. برای نمونه اگر در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌ای و یک روز از نوسان‌های آن غافل بشوی ممکن است بخشی از سرمایه‌ات با کاهش ارزش روبه‌رو شود. اما به نظر می‌رسد این دیدگاه را حتی کارگران بازیافت هم قبول دارند؛ البته همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید آنهایی که زیر نظر مراکز مجاز کار نمی‌کنند و مواد بازیافتی را به دست تولید‌کننده‌های غیرمجاز می‌سپارند. بنابراین بهتر است مواد بازیافتی خود را تحویل آنها ندهید. به جای آن می‌توانید پلاستیک و شیشه‌های خود را به دکه‌های ویژه بازیافت یا کارگران دارای لباس و خودروی ویژه بدهید.

کد خبر 135610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز