چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

این روز ها قبض گاز حسابی از مصرف کننده‌ها زهر چشم گرفته است و هر بار که نگاهی به ارقام آن می اندازی رنگ به رخت نمی ماند.

شهر

با وجود این شیر گاز همچنان مظلوم است و کسی به یاد نمی آورد که از قدیم گفته اند « با دم شیر بازی نکن». بازی که جای خود دارد. برخی به خود جرات می دهند همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به دمش قاب عکس و حتی گاهی لباس هم آویزان می کنند. البته فقط کافی‌است هنگام جابه جایی قاب یا برداشتن لباس از روی آن ، این شیر خفته بیدار شود و بعد از نشت گاز، تا شعاع چند ده متری کار دست ساکنان و همسایه ها بدهد. بنابراین اگر می‌خواهید پیش از اینکه سرتان به سنگ بخورد از تجربه قدیمی‌ها استفاده کنید و همچنان با دم شیر بازی نکنید بهتر است از آویزان کردن لباس یا قاب عکس به شیر گاز خودداری کنید.

پیشنهاد نقدی

خدمات رسانی مترو که همچنان ادامه دارد و وظیفه انجام میلیون ها سفر درون شهری بر دوشش سنگینی می کند اما گویا نرسیدن اعتبار هایی که دولت هر‌از‌گاهی قول پرداخت آن را می دهد باعث شده مسافران نیز چشم به راه بودن برای رسیدن این اعتبار و اضافه شدن تعداد واگن‌ها و قطارها را در قالب ارائه پیشنهادهای نقدی و آن هم در صندوق انتقادها و پیشنهادها نشان دهند. به طوری که مدام به جای برگه‌های انتقاد و پیشنهاد، اسکناس داخل این صندوق می‌اندازند. شاید آنها امیدوارند مسئولان قوه مجریه بدهی خود را به متروی پایتخت بپردازند.

سطل مکانیزه در آپارتمان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک سطل مکانیزه زباله در داخل آپارتمان چشم های گرده شده و از حدقه بیرون زده خود را چند بار بمالید و سرانجام مطمئن شوید که خواب نمی‌بینید و از این پس قرار است زباله های ساختمان را با این وسیله غصبی تا سر کوچه جابه جا کنند. درست در همین زمان به این فکر می کنید که مدیر ساختمان با این همه دبدبه و کبکبه و بادی که به غبغب می اندازد و در مورد رعایت قوانین آپارتمان نشینی سخنوری می کند با چه رویی وجود این سطل در ساختمان را از زیر سبیل رد می کند.

جالب اینجاست که هر کسی هم که در مورد حرام، تخلف و غیروجدانی بودن این کار به دیگران تذکر دهد برچسب کاسه داغ تر از آش می خورد. به هر حال ندای وجدان می‌گوید اگر تذکر، راهی به جایی نبرد به شماره تلفن های درج شده روی این اموال عمومی تماس گرفته شود و محل آن را به آگاهی مسئولان برسد.

محصول اورجینال

با دوستانت برای خرید چند محصول موسیقی مجاز و البته اورجینال به فروشگاه می روی. به بروبچه ها توضیح می دهی که یک محصول اصل و دارای هولوگرام، کیفیت پخش بالایی دارد و داخل دستگاه های پخش حرفه ای تفاوت خود را به خوبی با انواع کپی شده یا ام پی تری نشان می‌دهد. سی دی موسیقی کلاسیک و موسیقی راک را که داخل دستگاه پخش می‌گذاری هیچ اطلاعاتی روی صفحه دیجیتال به جز(Track1) نقش نمی‌بندد.

یکی از دوستان با نیشخندی سی‌دی کپی خود را که حاوی قطعات همان آلبوم پیشین است داخل دستگاه پخش می‌گذارد و تمام اطلاعات از نام قطعه موسیقی گرفته تا آهنگساز و غیره روی نمایشگر دیجیتال نمایان می شود. یک علامت سؤال بزرگ روی سرت باقی می ماند با این مضمون که اورجینال بودن و مجوز داشتن سی دی که کلی هم پول بابتش پرداختی به چه درد می‌خورد؟ البته جای شکرش باقی است که این مشکل در مورد تعداد معدودی از شرکت‌های توزیع کننده سی‌دی موسیقی به چشم می خورد.

کد خبر 136092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز