گروه حوادث: « برق جواهرات خانم دکتر چنان وسوسه‌ام کرد که تصمیم گرفتم هر طوری شده آنها را سرقت کنم.» این اعتراف یک زن نظافتچی است که وقتی به اتهام سرقت‌های میلیونی دستگیر شد به زبان آورد.

متهم

تحقیقات پلیس برای دستگیری این زن مدتی قبل و با شکایت زن جوانی در دادسرای ناحیه یک تهران آغاز شد. این زن به بازپرس دادسرا گفت: معمولا برای نظافت خانه‌ام به یک شرکت خدماتی زنگ می‌زنم. چند روز قبل هم وقتی با این شرکت تماس گرفتم، زن جوانی برای انجام کارهای نظافت به خانه‌ام آمد. او رفتار عجیبی داشت و از همان ابتدا به وی مشکوک شدم. این زن مرتب از مشکلات زندگی‌اش می‌گفت و وقتی کارش تمام شد بدون خداحافظی خانه را ترک کرد. بعد از رفتن او به سراغ کشوی کمد اتاقم رفتم و متوجه شدم که همه پول‌هایی که داخل کشو گذاشته بودم، سرقت شده است. همان موقع متوجه شدم که دزد پول هایم همان زن نظافتچی است که با سوءاستفاده از غفلت من دست به این سرقت زده است.

این زن ادامه داد: بلافاصله با شرکت خدماتی تماس گرفتم و موضوع را به آنها اطلاع دادم اما مسئول شرکت جواب داد که زن جوان دیگر به شرکت برنگشته و نشانی و شماره تلفنی که به ما داده، اشتباه است. بعد از شنیدن این حرف‌ها تصمیم گرفتم از این زن شکایت کنم. پس از شکایت این زن، تحقیقات پلیسی برای دستگیری نظافتچی سارق آغاز شد اما ماموران هیچ ردی از وی به دست نیاوردند تا اینکه شکایت مشابه دیگری در دادسرا مطرح شد.

سرقت جواهرات میلیونی

این بار شاکی خانم دکتر جوانی بود که وقتی مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت مدعی شد که زنی به نام فتانه بیش از 30 میلیون تومان جواهراتش را به سرقت برده است.وی گفت: چند روز پیش زن جوانی به نام فتانه برای انجام کارهای نظافت به خانه‌ام آمد. من او را می‌شناختم و دومین باری بود که وی به خانه‌ام می‌آمد. می‌دانستم از شوهرش جدا شده و به تنهایی زندگی می‌کند؛ برای همین دلم به حالش می‌سوخت.

خانم دکتر ادامه داد: آن روز وقتی فتانه کارهایش را انجام داد و از خانه‌ام رفت، به اتاقی رفتم که جواهراتم را در آنجا نگهداری می‌کردم اما وقتی در کمد را باز کردم نه از جواهرات خبری بود و نه از پول‌های نقد. فتانه یک میلیون و 200هزار تومان پول نقد و بیش از 30 میلیون تومان جواهراتم را به سرقت برده بود و برای همین بلافاصله به کلانتری رفتم و از او شکایت کردم. پس از شکایت خانم دکتر جوان مشخص شد که فتانه همان نظافتچی تحت تعقیب است که از خانه نخستین شاکی هم سرقت کرده بود، بنابراین بررسی‌های ویژه برای دستگیری این زن ادامه یافت تا اینکه ماموران با شناسایی مخفیگاه وی در جنوب تهران، او را دستگیر کردند.

این زن که اعتیاد به شیشه دارد وقتی در برابر بازپرس و مالباخته‌ها قرار گرفت به سرقت‌های میلیونی اعتراف کرد و گفت: وقتی برق جواهرات خانم دکتر را دیدم وسوسه سرقت به جانم افتاد، برای همین زمانی که او مشغول خواندن کتاب بود به سراغ جواهرات و پول‌هایش رفتم و دست به سرقت زدم. پس از آن هم بلافاصله از خانه ‌اش خارج شدم.این زن 35 ساله ادامه داد: در نخستین سرقت هم وقتی هنگام نظافت دیدم که داخل کشو تعدادی تراول است، ناگهان وسوسه شدم که آنها را سرقت کنم و اکنون بسیار پشیمانم.پس از اعترافات این زن نظافتچی وی با صدور قرارقانونی روانه زندان شد و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

کد خبر 149133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز