بوستون: یک زن 30‌ساله برای کمک به کودکان نیازمند یک شعبه محلی بانک را مورد سرقت قرار داد.

jasmin

وی که به رابین‌هود مشهور شده است برای سرقت چند صد دلار به جای تیروکمان از یک اسلحه کمری استفاده کرد. به گفته پلیس جاسمین‌ریورا طی یک یادداشت صندوقدار را از همراه داشتن اسلحه و درخواست پول با خبر کرد، البته او پیش از اینکه دستگیر شود در حالی که به هر کودک یک دلارمی‌بخشید نیز مشاهده شده است. با وجود این در حال حاضر این رابین‌هود تحت معاینه‌های روانکاوی قرار دارد تا درصورتی که ثابت شود مشکل روانی ندارد مراحل محکومیت خود را بگذراند.

خانواده آتش‌نشان

لندن: 15نفر از اعضای یک خانواده انگلیسی در طول نیم قرن گذشته همگی در اداره آتش‌نشانی شهر مشغول به کار بوده‌اند. در 50سال گذشته اغلب آنها فقط در ایستگاه آتش‌نشانی والدن در شهر ایسکس انگلستان استخدام شده‌اند. 3نسل از این خانواده در مجموع به 25هزار ماموریت رفته و تا به حال افتخار‌های بسیاری نیز در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. برای نمونه درسال 1969هنگامی که 29نفر از همشهریان آنها در یک میهمانی دچار حریق شده‌ بودند جان آنها را نجات دادند. پل‌کورتیس می‌گوید: از سال 1961 که در این حرفه جا پای پدربزرگ 62‌ساله خود گذاشتم سعی کردم تجربه‌خود را به دیگران نیز انتقال دهم.

خرید شمشیر مجازی

پکن‌: یک طرفدار چینی بازی‌های رایانه‌ای برای خرید شمشیر عتیقه در بازی‌ای به نام «عصر وولین» 16هزار دلار پرداخت. خرید اقلام مجازی در بازی‌های رایانه‌ای چندنقشی آنلاین یا MMORPG پدیده‌ای رایج است به‌طوری که نتایج مطالعه‌ای نشان داده است ارزش این اقتصاد مجازی در سال 2011‌میلادی به 3‌میلیارد دلار رسیده است. پیش از این نیز کاربری برای خریداری «Hook of Departure» در یک بازی هزار و 600‌دلار پرداخت کرده بود. همچنین در مورد دیگری غلاف‌مجازی یک سلاح نیز با قیمت 2‌هزار و 500 دلار خرید و فروش شده بود.

بزرگ‌ترین عقرب دنیا

دهلی: بزرگ‌ترین کژدم یا عقرب دنیا 28سانتی‌متر طول دارد. این عقرب که در جنوب هند زندگی می‌کند از گونه هترومتروس‌سوآمردامی است و وزن آن به 56گرم می‌رسد. با این حال این عقرب‌ها برخلاف دیگر همتایان خود زهر کشنده‌ای ندارند. این‌گونه خاص شکار خود را در یک لحظه غافلگیر می‌کند و به کمک انبر‌های قوی که دارد آن‌ را می‌کشد. گفتنی است عقرب یکی از گونه‌های بندپایان رده عنکبوتیان است. عقرب‌ها شب‌ها به آرامی به فعالیت‌های زیستی خود می‌پردازند و بیشتر در آب و هوای گرم فعال هستند. آنها در طول روز زیر سنگ‌ها یا در سوراخ زمین پنهان می‌شوند.

کد خبر 155543
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز