مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه شهری: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از نصب عرشه پل صدر تا پایان سال خبر داد.

sadr bridge

 مازیار حسینی با اشاره به حرکت گنتری‌کرین‌ها (جرثقیل‌های دروازه‌ای) روی پل صدر گفت: عملیات نصب عرشه پل پروژه صدر توسط گنتری‌کرین‌ها که از مدتی پیش آغاز شده بدون مشکل پیش می‌رود. وی افزود: پس از قلق‌گیری اولیه، نصب قطعات عرشه توسط این جرثقیل‌ها سرعت خواهد گرفت و تا پایان سال مردم عرشه پل نصب شده را مشاهده می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشکل مهمی در جریان عملیات اجرایی بزرگراه طبقاتی صدر وجود ندارد. وی با اشاره به مشکلاتی که موجب طولانی شدن فرایند واردات برخی تجهیزات مورد نیاز این پروژه عمرانی شد، گفت: تحریم‌ها در اجرای این پروژه تأخیر ایجاد کرد، اما تمام تلاش شهرداری و مجریان پروژه آن است که چهار‌ماه تأخیر پیش آمده در واردات تأسیسات و تجهیزات را در ایام پیش‌رو جبران کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: کار عمرانی پروژه صدر در سه‌شیفت کاری با جدیت دنبال می‌شود. هم‌اکنون کار احداث عرشه اصلی پل بزرگراه طبقاتی صدر از بخش شرقی بزرگراه صدر بعد از تقاطع بزرگراه صیاد شیرازی آغاز شده است و گنتری کرین‌ها تاکنون دو دهنه از پل اصلی را نصب کرده‌اند و در حال پیشروی برای ساخت ادامه بزرگراه هستند. در جبهه غربی نیز گنتری کرین‌ها در حال رسیدن به تقاطع شریعتی هستند و پس از استقرار در این بزرگراه نصب عرشه اصلی پل را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 198753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز