یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۳۱
۰ نفر

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال شرایط مناسبی دارد و با آمادگی که در اردوی ترکیه حاصل خواهد کرد، مشکل چندانی برای شروع رقابت‌های لیگ نخواهد داشت.

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ تیم در آمادگی نسبتا خوبی قرار دارد. هفته ششم تمرینات را پشت سر می‌گذاریم و در حال حاضر نیز بدون ملی‌پوشان کار را دنبال می‌کنیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی که تیمش در هفته نخست لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است، تصریح کرد: تیم‌های لیگ برتر امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارند. ذوب‌آهن حریف شناخته شده‌ای است و با توجه به اطلاعاتی که از سال گذشته از این تیم داریم تلاش می‌کنیم راهی برای خنثی کردن دفاع چهار نفره‌ی آنها پیدا کنیم و قطعا مشکل تاکتیکی در برابر این تیم نخواهیم داشت.

اقبالی خاطر نشان کرد: ملی‌پوشان استقلال در اردوی ترکیه به تیم ملحق خواهند شد تا بتوانیم تمرینات تیمی خود را دنبال کنیم. نبود 8 بازیکن ملی‌پوش در تمرینات شاید در هماهنگی‌ تیم موثر باشد اما، به دلیل اعتقادی که به حضور این بازیکنان در تیم ملی داریم سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق آسیب پذیرهای تیمی به حداقل برسد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکیدکرد: حق استقلال است که 8 بازیکن در تیم ملی داشته باشد و سعی می‌کنیم انسجام تیم از دست نرود.

وی افزود: یارگیری استقلال برای فصل جدید نیز قابل قبول بوده است، استقلال نسبت به سال گذشته مشکلات کمتری از نظر کمبود بازیکنان تخصصی خواهد داشت.

اقبالی خاطر نشان کرد: تنها نبود رضا عنایتی با توجه به تاثیرگذاری‌اش در ترکیب تیم محسوس است، اگر بتوانیم جانشین شایسته‌ای برای او پیدا کنیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 2175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز