همشهری آنلاین: برگزیدگان دهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران 9 تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران معرفی می‌شوند.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، سید مسعود شجاعی طباطبایی؛ دبیر دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه آثار دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در موسسه فرهنگی هنری صبا به پایان رسید و مراسم اهدای جوایز برگزیدگان دوسالانه 9 تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

هفت کاریکاتوریست ایرانی و خارجی متشکل از ادواردو باپتیستائو از برزیل و آنجل بولیگان از مکزیک در کنار کامبیز درمبخش، جواد علیزاده، بهرام عظیمی، محمد حسین نیرومند و جمال رحمتی داور دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران هستند.

دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با 514 اثر از کارتونیست های 89 کشور در بخش های کارتون موضوعی با موضوع خرافه پرستی،‌ کمیک استریپ با موضوع موقعیت دشوار،‌ طراحی کاراکتر گربه ایرانی و کارتون و کاریکاتور با موضوع آزاد از 23 اردیبهشت ماه در موسسه فرهنگی، هنری صبا آغاز شد و نمایشگاه این دوسالانه امروز در موسسه صبا پایان می‌یابد.

همچنین پس از برگزاری دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور در تهران نمایشگاه آثار دوسالانه چند روز آینده در موزه هنرهای معاصر اهواز نیز برگزار می‌شود.

منتخبی از آثار دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران از 31 اردیبهشت ماه در یاسوج نیز به نمایش گذاشته شده است که تا پایان خردادماه ادامه دارد.

کد خبر 218899
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز