همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: ترافیک خیابانهای پایتخت در روز جشن شکوفه ها روان بود اما پیش بینی می کنیم ترافیک از فردا ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ جمال بذرافشان اظهار داشت: ترافیک صبح یکشنبه تهران با توجه به برگزاری جشن شکوفه ها و آغاز بکار مدارس در پایه اول ابتدایی هیچ تغییری نکرده است و تردد در خیابانها و بزرگراه ها بدون مشکل در جریان است. تیم های ویژه پلیس راهور تهران از امروز در خیابانها حضور دارند و فردا این آماده باش به 100 درصد می رسد.

وی ادامه داد: از امروز تیم های پلیس راهور در مقابل تمامی مدارس شهر که در خیابانهای اصلی هستند مستقر شده اند و عبور و مرور دانش آموزان را تسهیل می کنند. البته از والدین می خواهیم از توقف مقابل در مدرسه ها و اطراف آن به منظور جلوگیری از ترافیک خودداری کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه امسال با افزایش ساعت کار ادارات دولتی، فعالیت مدارس و ادارات همزمان شده است،افزود: پیک ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی پایتخت به علت این همزمانی افزایش یافته و باعث بیشتر شدن ترافیک به ویژه در صبح می شود. البته پلیس راهور با استقرار تیم های ویژه سعی در کاهش و روانسازی ترافیک دارد.

 

کد خبر 231948
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز