در این میان تنها سادگی است که میتواند از شلوغی دنیای تبلیغات عبور کند و در ذهن مخاطب جای گیرد. منطق ساده، پیام ساده و تصویرهای ذهنی ساده.
اگر برای حل مسئلهای دو راه در اختیار دارید راهی را انتخاب کنید که سادهتر است. علیرضا صدر محمدی در کتاب (تبلیغات با بیان ساده) رئوس مباحث تبلیغات را با نگارشی ساده به رشته تحریر در آورده است تا به سادگی در اختیار شما قرار گیرد و به سادگی در ذهن شما خواننده گرامی ماندگار شود.
تبلیغات با بیان ساده در ادامه کتاب دیگر مولف مارکتینگ با زبان ساده چاپ شده است.
کتاب تبلیغات با بیان ساده در قطع جیبی در 200 صفحه و به قیمت 3000 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.