کسبوکارها رقابتیتر شدهاند و سرعت این تغییرات پیچیده و غیرقابل کنترل است، اما یک چیز حتمی است: تبلیغات باید سبب فروش شود و این تنها قانون حتمی در تبلیغات است.
تبلیغات مانند روح بشر است؛ منعطف و بینهایت پیچیده. نمیتوان آن را به شکل فرضیههای دقیق درآورد.
ولی این بدین مفهوم نیست که در تبلیغات، قوانین کلی وجود ندارد. راهکارها و روشهایی هستند که ما را به سمت این که در دنیای تبلیغات چه چیزهایی مؤثر است و چه چیزهایی مؤثر نیست، رهنمون میسازند.
کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی، کتابی دربارهی این راهکارها و روشهاست؛ راهکارهایی از بهترین تبلیغات جهان.
مباحث این کتاب که شامل 10 فصل است، با دنیای تبلیغات به روز شدهاند. مباحثی از قبیل:
- برنامهریزی تبلیغات
- نگارش عنوانهای چشمگیر
- نگارش تبلیغاتی که محصول را به فروش میرساند
- مؤثرترین روشهای صفحهآرایی
و ...
به همراه مثالهای فراوان و بررسی موردی از تبلیغات روز دنیا. اگر شما هم در دنیای تبلیغات مشغول به کار هستید، این کتاب را بخوانید و راهکارهای پیشنهادی آن را امتحان کنید.
کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی نوشته لوک دوپونت ترجمه منیژه شیخ جوادی (بهزاد) در بهار 1392 به قیمت 12000 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات سیته منتشر شد است.